تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سید محمود رضوی به خبر استعفای شهردار تهران

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار اخبار ضد و نقیض مبنی بر استعفای شهردار تهران که  در رسانه‌ها منتشر شد، سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون  نسبت به این اتفاق به شیوه ای متفاوت وکنش نشان داد.

این تهیه کننده با انتشار متنی در صفحه توئیترش با اشاره به نامه ای که برای حمایت از تبلیغات شهری فیلم لاتاری برای شهردار تهران ارسال کرده بود نوشت: قطعا تاکنون لاتاری تبلیغات شهری ندارد.

گفتنی است؛ لاتاری روایتگر  داستان  زندگی جوانی به نام امیرعلی و نوشین   است. نوشین برای جبران بدهی های پدرش و به وعده یک دلال برای کار مدلینگ به دبی میرود و بعد از مدتی خبر فوتش را میاورند و امیرعلی به دبی میرود تا سر از راز مرگ معشوقش دربیاورد.

رضوی در توئیترش نوشت:
"چه بد شانسی هستیم ما!
نامه‌ای تقدیم آقای  نجفی کردیم برای حمایت در  تبلیغات شهری فیلم  لاتاری، یهو خبر  استعفا ایشان منتشر شد؟!
فعلا اونقدر فضای خبری  هرج مرج است که تکلیف استعفای شهردار محترم معلوم نیست، اما قطعا تا الان  لاتاری تبلیغات شهری ندارد."

طبق آخرین اخبار محمدعلی نجفی استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرده است و تا آخر تعطیلات نوروز شهردار تهران خواهد بود. بیماری، علت اصلی استعفای شهردار اعلام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سید محمود رضوی به خبر استعفای شهردار تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..