تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بمب جنگ جهانی دوم در ایتالیا +عکس

کشف بمب جنگ جهانی دوم در ایتالیا +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از  گذشت 60 سال از جنگ جهانی دوم، آثار مخرب آن هنوز در ایتالیا مشاهده می شود و نیروهای نظامی سالانه حدود سه هزار مورد، خنثی سازی بمب های متعلق به این جنگ را انجام می دهند.

در جریان این جنگ که از سال 1939 تا 1944 میلادی طول کشید و در سالهای آغازین آن، ایتالیای موسولینی به عنوان عضو دول محور، آلمان نازی به رهبری هیتلر را همراهی می کرد، جنگنده های انگلیس و آمریکا مجموعا یک میلیون بمب حاوی 350 هزار تن مواد منفجره را بر سر ایتالیا ریختند. تخمین زده می شود که حدود 10 درصد از این بمب ها هرگز عمل نکرده است.

 روز گذشته  یک بمب ساخت انگلیس که متعلق به جنگ جهانی دوم در شهر فانو در شرق ایتالیا بود کشف و عملیات مربوط به تخلیه منازل برای عملیات خنثی سازی آن  از روز سه شنبه آغاز شد و تا ساعت 13 به وقت محلی امروز ادامه داشت.

سپس  عملیات تخلیه تمامی منازل اطراف آن تا شعاع 1800 متری و همچنین بیمارستان سانتا کروچه و ایستگاه قطار آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بیش از یک هزار سرباز برای عملیات تخلیه منازل بکار گرفته شده اند. عملیات خنثی سازی این بمب در دریا انجام خواهد شد.

کشف بمب جنگ جهانی دوم در ایتالیا +عکس

انتهای پیام/

بمب جنگ جهانی دوم در ايتاليا خنثی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بمب جنگ جهانی دوم در ایتالیا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..