تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ زیبای راهیان نور با صدای میثم مطیعی +فیلم

نماهنگ بسیار زیبای میثم مطیعی با موضوع راهیان نور +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوباره به نوروز نزدیک می‌شویم و دوباره حال و هوای کاروان های راهیان نور در بین مردم زنده می‌شود. راهیان نور رسم  زیبایی است که چندین سال است با هدف تجدید میثاق با اهداف شهدا و قدردانی از خون ریخته شده آنها، در میان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان رواج یافته است.

در همین رابطه به تازگی نماهنگی با موضوع راهیان نور و با صدای مداح اهل بیت (ع) میثم مطیعی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این نماهنگ بسیار زیبا را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

نماهنگ بسیار زیبای میثم مطیعی با موضوع راهیان نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ زیبای راهیان نور با صدای میثم مطیعی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..