تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت استیون هاوکینگ به ترند برتر توییتر تبدیل شد +تصویر

درگذشت استیون هاوکینگ به ترند برتر توییتر تبدیل شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استیون هاوکینگ فیزیکدان، نظریه‌پرداز و کیهان‌شناس معروف انگلیسی پس از چهل سال فعالیت علمی و تحقیقاتی درگذشت. پس از اینکه ساعاتی پیش خبر درگذشت این دانشمندان بزرگ منتشر شد، کاربران فضای مجازی از سرتاسر جهان نام استیون هاوکینگ را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

با انتشار بسیار زیاد نام هاوکینگ در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، موضوع درگذشت او به داغ ترین موضوع جهانی تبدیل شده است.

گفتنی است؛ هاوکینگ در سال 1942 در انگلیس به دنیا آمد. وی فیزیکدان نظری، کیهان شناس، نویسنده و مدیر تحقیقات مرکز کیهان شناسی نظری در دانشگاه کمبریج بود.

در ادامه تصویر ترندهای برتر شبکه اجتماعی توییتر را مشاهده میکنید :

درگذشت استیون هاوکینگ به ترند برتر توییتر تبدیل شد +تصویر

انتهای پیام/

درگذشت استیون هاوکینگ به داغ ترین موضوع جهان تبدیل شد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت استیون هاوکینگ به ترند برتر توییتر تبدیل شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..