تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق خنده‌داری که در یک جشن تولد رخ داد +فیلم

اتفاق خنده داری که در جشن تولد رخ داد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولا بهترین لحظات زندگی‌مان مانند جشن تولد یاعروسی، با خاطرات جالبی که در آن مراسم رخ می‌دهد ماندگارتر خواهد شد؛ یک حرف یا حرکتی خنده دار که می تواند تا آخر عمر خاطره ای زیبا را در ذهن شما ثبت کند.

خاطره ای که هرگاه از گوشه ذهنمان عبور کند، بی اختیار لبخندی شیرین بر لبانمان جاری می سازد.در یکی از کشورهای غربی،پسر جوانی که در جشن تولد خود آماده فوت کردن شمع کیک تولدش بود، توسط یکی از دوستانش غافلگیر شد.

در فیلم زیر شوخی جالبی که با صاحب جشن تولد شد را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 ویدئویی از اتفاقی خنده دار در یک جشن تولد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق خنده‌داری که در یک جشن تولد رخ داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..