تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است، گفت: تمامی این تغییرات، در جهت تکریم و حفظ شان بیمه شدگان بوده است.

به گزارش شمانیوز: دکتر مهدی درخشان در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: طی چهار سال گذشته، تغییرات اساسی به لحاظ کمی و کیفی در حوزه درمان تامین اجتماعی صورت گرفته است.
وی افزود: در بعد کمی ارائه خدمات درمانی، می توان به افزایش تخت های بیمارستانی، راه اندازی ٨بیمارستان، ١٢مرکز سرپایی و همچنین جایگزینی ١٣مرکز درمانی اشاره کرد.
دکتر درخشان اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه درمان تامین اجتماعی، ٥بیمارستان، ٢٧مرکز سرپایی و ٧مورد توسعه در دست ساخت و همچنین ٩بیمارستان، ٢٧مرکز سرپایی و ٢٦مورد توسعه در مرحله طراحی داریم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تمامی این اقدامات علاوه بر افزایش کمی خدمات، به منظور ایجاد بستری جهت افزایش کیفی خدمات بوده است تا به دنبال حفظ کرامت و شان خدمت گیرندگان، خدمات با کیفیت بهتر و مطلوب تری نیز ارائه شود.
دکتر درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم با تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات، ضمن تکریم بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، زمینه کاهش مراجعات و صرف هزینه های کمتر آنان را فراهم نماییم.
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های دکتر ابراهیم پور حکیمی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد و دکتر یلدا دارابی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر معرفی شد.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..