تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ویکتوریا بکهام، به عنوان یکی از خوانندگان سابق گروه موسیقی «Spice Girls»، در شهرت این گروه تاثیر زیادی داشت. اما چند سالی ست که او از خوانندگی دست کشیده و وارد صنعت مد و پوشاک شده است.او توانست در دهه گذشته خودش را به عنوان یک آیکون استایل و خوش پوشی به دنیا معرفی کند. همکاری اش با برندهای لوکس و تاسیس خط تولید لباس به نام خودش، جایگاه او را در صنعت مد به عنوان یک طراح موفق محکم کرد.

نقش زنان در شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام
ویکتوریا ستاره ای ست که به زنان اهمیت زیادی می دهد. او نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن نیز برای ساخت زنانی قدرتمند تلاش می کند. در واقع «زنان قدرتمند» شعاری ست که او همیشه بدان پایبند می باشد.

ویکتوریا در مصاحبه ای که در روز زن داشت، گفت: «ما زنان باید از یکدیگر حمایت کنیم. از زنان، دختران و حتی کودکان... اگر واقعا اینگونه نباشیم، به خودمان بد کرده ایم.» او حتی در مصاحبه اش گفت که سعی می کند شرکت اش را توسط زنان اداره کند به طوری که  75% از کارمندانش را زنان تشکیل می دهند. به گفته او: «سه چهارم نیروهای من زن هستند. زنان قدرتمندی که کارشان را به خوبی بلدند. زمانی که من به سر کار می روم و آنها را می بینم که با انگیزه ای بالا کارشان را انجام می دهم، به خودم و آنها می بالم.»

نقش زنان در شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام
این طراح مد در ادامه می گوید: «حتی مدیران ارشد شرکت من هم از میان زنان انتخاب شده اند، البته نه به این خاطر که آنها زن هستند، بلکه به این دلیل که در کارشان مهارت بالایی دارند.»

اگر چه ویکتوریا بکهام به عنوان طراح مد، مشغله های زیادی دارد و سعی می کند که تمرکزش را بر زنان جامعه بگذارد اما هیچگاه از مرد زندگی اش و اهمیت نقش او غافل نمی شود. او اعتراف می کند: «همسرم مدیر زندگی من است. او همه جوره از من حمایت می کند. من واقعا بدون او نمی توانستم در کارم پیشرفت کنم. نه تنها همسر، بلکه فرزندانم هم حامی من هستند. به همین دلیل احساس می کنم که خوشخبت ترین آدم روی زمینم.»

نقش زنان در شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام
10 سال از تاسیس شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام می گذرد و او از این که خانواده اش این فضا را برای او فراهم کرده اند تا بتواند در کارش پیشرفت کند، خوشحال است. 

نقش زنان در شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام

نقش زنان در شرکت تولید لباس ویکتوریا بکهام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..