تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاقیت تحسین برانگیز مشهدی‌ها در چهارشنبه سوری شب گذشته + فیلم

خلاقیت تحسین برانگیز مشهدی‌ها در چهارشنبه سوری شب گذشته + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از رسوم دیرینه و جالب کشورمان که هر ساله در شب آخرین سه شنبه سال برگزار می‌شود، مراسم چهارشنبه سوری است. این سنت از دیرباز در فرهنگ ایرانی‌های رایج بوده است.

مردم در این جشن نمادین غم و غصه‌های سال رفته را در آتش می‎سوزانند و با دلی خوش به استقبال سال آینده می‌روند تا سالی توام با نشاط و شادی داشته باشند. 

این رسم طی چند سال پیش بسیار شیرین و خاطره‌انگیز برگزار می‌شد اما چند سالی است که عده‌ای بی احتیاط برای شادی بیشتر به راه‌های خطرناکی متوسل می‌شوند. مواد محترقه و نارنجک‌های دست سازی که  تاکنون تلفات جدی بسیاری داشته و باعث مرگ و آسیب افراد زیادی شده است.

در این میان اما هستند افرادی که به رسم گذشته پایبند بوده و با برگزاری ساده اما شیرین، این جشن دیرین را به شادی می‌پردازند که یکی از نمونه‌های آن خلاقیتی است که تعدادی از هموطنان مشهدی دراین شب به خرج داده‌اند. 

آنها طی اقدامی جالب به جای استفاده از مواد محترقه پر سرو صدا و خطرناک، پرچم رژیم صهیونیستی رادر آتش سوزاندند و شادی این شب را بیشتر کردند. 

انتهای پیام/

به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در چهارشنبه سوری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاقیت تحسین برانگیز مشهدی‌ها در چهارشنبه سوری شب گذشته + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..