تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




500 میلیارد ریال در چهارشنبه سوری دود می‌شود

زارعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

500میلیارد ریال در شب چهارشنبه سوری در کشور می سوزدعباس زارعی رئیس پارک علم فناوری دانشگاه تهران در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: چهارشنبه سوری جشن تاریخی و کهن کشورمان است که باید ارزش آن را بدانیم.

 وی در خصوص اینکه برخی افراد این شب را تبدیل به یک ناهنجاری برای خالی کردن احساساتشان می‌کنند، گفت: متاسفانه افرادی هستند که با این رفتارها جامعه را دچار مشکل می کنند.

رئیس پارک علم فناوری دانشگاه تهران افزود: به نظر من چهارشنبه سوری باید جشن کناریکدیگر بودن، باشد، نه اینکه این سنت را با رفتارهای نادرست به نگرانی برای خانواده‌ها تبدیل کنیم.

وی گفت: وقتی در این شب فردی آسیب ببیند، نه تنها به خود بلکه به جامعه صدمه وارد می‌کند، چرا که این شخص می‎تواند برای جامعه تولید ثروت کند.

زارعی اضافه کرد: توصیه می‌کنم جوانان در چهارشنبه سوری رفتارهای نادرستی نداشته باشند و برنامه‌های کشور نیز بازدارنده این حوادث تلخ باشد.

رئیس پارک علم فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: در حال حاضر جمعیت کشور 80 میلیون نفر است اگر از این تعداد 5 میلیون خانواده 100 هزار تومان مواد محترقه خریداری کنند، مبلغی حدود 500 میلیارد ریال از کشور خارج می‌شود زیرا معمولا این مواد به کشور وارد می‌شوند.

وی افزود: این مبلغ بالا، سهم مردم کشور است و باید برای صرف کارهای فرهنگی و توسعه کشور شود، با خریداری این مواد مخالفم زیرا علاوه بر آسیب رسانی به مردم و جامعه، سرمایه کشور را هم از بین می‌برد.

انتهای پیام/

خسارت‌های آتش بازی در چهارشنبه سوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «500 میلیارد ریال در چهارشنبه سوری دود می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..