تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ۳ ایده برتر در دستاورد‌های هسته‌های نوآور

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از 3 ایده برتر در دستاوردهای هسته‌های نوآوربه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران  در مراسم اختتامیه مسابقه دستاوردهای هسته‌های نوآور برنامه شکوفایی که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد،گفت: برنامه امروز در زمینه طرح های نوآورانه دانشجویان دانشگاه تهران است که این طرح به دانشجویان کارشناسی و ارشد این اجازه را می دهد که طرح هایشان را بتوانند ارائه و در نهایت بعد از داوری،  این طرح ها  وارد بازار محصول شوند.

تخصیص 37 میلیون تومان برای گسترش طرح های نوآورانه دانشجویان دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در خصوص  اینکه اگر استادی بخواهد طرح خود را گسترش دهد می‌تواند اعتبار پژوهشانه شکوفایی 2 را دریافت کند، اظهار کرد: اگر استاد بخواهد، طرح خود را گسترش و آن را توسعه دهد می‌تواند اعتباری بین 25 الی 37 میلیون تومان دریافت کند.

وی بیان کرد: فراخوان مسابقه دستاوردهای شکوفایی برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران ارائه شد و در مدت یک سال این ایده‌ها راه خود را طی کرده‌اند و در نهایت 78 طرح به عنوان طرح برتر امروز به مسابقه پرداخته‌اند.

زارعی تصریح کرد: امروز سه ایده برتر انتخاب شده و جایزه دریافت می کنند، این نفرات می توانند در دوره شکوفایی 2 شرکت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که امروز در این مسابقه به رقابت می‌پردازند، دانشجویان دانشگاه تهران هستند و در آزمایشگاه و کارگاه‌های عملی این دانشگاه فعالیت خود را انجام داده‌اند، این طرح‌ها در حوزه‌های فنی مهندسی، زیست، بیوتکنولوژی و غیره است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ۳ ایده برتر در دستاورد‌های هسته‌های نوآور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..