تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حرکات هیجانی سنت‌های دیرینه را تحریف نکنیم

با حرکات هیجانی سنت های دیرینه را تحریف نکنیمعلیرضا فیروزی دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حوادث چهارشنبه سوری در سال‌های اخیر با بیان اینکه داشتن آداب و رسومی با قدمت بسیار شکوهمند باعث افتخار است، گفت: چهارشنبه سوری یکی از مظاهر تاریخی است که  این سنت دیرینه را پاس می‌داریم و باید ارزش آن را بدانیم.

وی در خصوص اینکه برخی چهارشنبه سوری را تبدیل به یک فرصت و زمانی برای خالی کردن احساساتشان با برخی هیجانات کاذب می‌کنند، گفت: یک شب ارزش این را ندارد که یک عمر پشیمانی به دنبال داشته باشد.

مردم اجازه ندهند سنت‌های قدیمی دستخوش هیجانات برخی شود

فیروزی توصیه کرد: مردم باید این شب را از لحاظ مظاهر تاریخی قدر بدانند و در کنار خانواده باشند نه اینکه سبب نگرانی و مشکل برای خانواده شوند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه هیچ‌وقت مخالف پاسداشت ارزش‌های تاریخی نیستیم و آنها را محترم می‌دانیم و اجازه نمی‌دهیم این سنت ها تحریف شوند، گفت: متأسفانه اتفاقات و حرکات هیجانی سبب تحریف سنت‌ها می شود و ملت ایران نباید اجازه دهند، سنت‌های قدیمی دستخوش هیجانات برخی از افراد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حرکات هیجانی سنت‌های دیرینه را تحریف نکنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..