تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریچارد استنتورپپ هنرمندی که با سیم مجسمه های خارق العاده می سازد!

بدن این مجسمه ها از ویژگی های شخصیتی باور نکردنی انسان ، فرشتگان و درختان – همه با دستکاری خطوط دو بعدی ایجاد شده است.

هنرمندان معمولا برای ساخت مجسمه از چوب ، سنگ و خاک استفاده می کنند اما عده ای هم هستند که دوست دارند در تمامی عرصه ها خصوصا هنر منحصر به فرد و خلاق باشند و ایده های نو ارائه کنند.این بار آثار بسیار زیبای هنرمندی به نام ریچارد استنتورپپ را که از سیم به عنوان متریال کاری خود استفاده کرده و ‏طرح های بسیار زیبا و شگفت انگیزی را ایجاد کرده در معرض دید شما کاربران عزیز قرار داده ایم. در ادامه کار های زیبای ریچارد استنتورپپ مجسمه ساز را خواهید دید.

آثار ریچارد استنتورپپ مجسمه ساز

او مجسمه های مختلفی از مردی در حال کتاب خواندن ، حیوانات و حتی درخت بونسای ساخته
و با اشتراک گذاشتن تصاویر آن در فضای مجازی روز به روز بر هواداران خود افزوده است.

ریچارد استنتورپپ مجسمه سازمجسمه سیمیریچارد استنتورپپ مجسمه سازمجسمه سیمی که در حال کتاب خواندن استریچارد استنتورپپ مجسمه سازمجسمه سیمی یک حیوانریچارد استنتورپپ مجسمه سازمجسمه سیمی درخت

ریچارد استنتورپپ مجسمه ساز

درباره ریچارد استنتورپپ بیشتر بدانید

با توجه به صفحه فیس بوک ریچارد استنتورپپ این مجسمه ساز حرفه ای در سال ۱۹۹۶ شروع به ساخت مجسمه های سیمی کرد.بدن این مجسمه ها از ویژگی های شخصیتی باور نکردنی انسان ، فرشتگان و درختان – همه با دستکاری خطوط دو بعدی ایجاد شده است.

ریچارد استنتورپپ می گوید :
بسیاری از الهام ها زمانی به او می شود که در حال کار بر روی یک قطعه هنری است و یا از چیزهای روزمره ای که مردم می بینند ، الهام می گیرد .

ریچارد استنتورپپ احساسات را به مجسمه ها اضافه می کند این چیزی است که واقعا مهم است، نه ایجاد کردن جزئیات .

باشگاه خبرنگاران جوان – ترجمه نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریچارد استنتورپپ هنرمندی که با سیم مجسمه های خارق العاده می سازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..