تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مروری بر سینمای ایتالیا در جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ هفت فیلم از سینمای ایتالیا برای نمایش در بخش «مروری بر سینمای ایتالیا» انتخاب شده است که همگی آنها محصول سال 2017 هستند.

از مجموع این هفت اثر یک فیلم در بخش مسابقه، دو فیلم در بخش فانوس خیال، یک فیلم در بخش نمایش ویژه و بقیه فیلم‌ها در بخش مرور آثار اکران خواهند شد.

مروری بر سینمای ایتالیا در جشنواره جهانی فیلم فجر

فیلم‌های حاضر در این بخش عبارتند از: «تیتو کوچولو و موجودات فضایی» ساخته پائولا لیویا راندی، «جبر لاپلاسی» ساخته جیوردانو جیولیوی، «قانون این است» ساخته سالواتوره فیکارا و پیکونه، «چامبرا» ساخته جوناس کارپینیانو، «نظم امور» ساخته آندره آ سگره، «جایی که سایه‌ها فرو می‌افتد» ساخته ولنتینا پِدچینی و «تعادل» به کارگردانی وینچنزو مارا.

این بخش از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده و با همکاری وزارت فرهنگ ایتالیا و سفارت این کشور در ایران برگزار می‌شود.

میهمانان ویژه‌ای از ایتالیا برای حضور در جشنواره، برگزاری ورکشاپ در دانشگاه‌ها و برگزاری شب ایتالیا در ایران حضور خواهند یافت.

شایان ذکر است؛ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اسامی فیلم‌های ایتالیایی حاضر در جشنواره جهانی فجر اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مروری بر سینمای ایتالیا در جشنواره جهانی فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..