تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۴ چشم سیبل چهارشنبه آخرسال

براساس مشاهدات از بیمارستان فارابی به عنوان بزرگترین و مهمترین بیمارستانهای چشمی ایران، گزارش می‌شود که تعداد آسیب‌های چشمی ارجاع داده شده بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال قابل توجه است.

به گزارش  شمانیوز، براساس مشاهدات از بیمارستان فارابی به عنوان بزرگترین و مهمترین بیمارستانهای چشمی ایران، گزارش می‌شود که تعداد آسیب‌های چشمی ارجاع داده شده بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال قابل توجه است.

 گزارشات از بیمارستان فارابی حکایت از آسیب چشمی 74 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال است، این امار تا ساعت 21:00 ثبت شده است.

همچنین دکتر معتمدی - معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به اینکه میانگین سنی آسیب دیدگان چهارشنبه آخرسال 10 تا 25 سال هستند، درخواست کرد تا فرزندان در کنار خانواده شب را بگذارنند تا چند ساعت پایانی چهارشنبه آخر سال سپری شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۴ چشم سیبل چهارشنبه آخرسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..