تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات فنی سوپراسپرت سبک وزن دالارا استراداله، منتشر شد

دالارا در یک رویداد رسانه‌ای، عکس‌ها و جزئیات جدیدی از سوپراسپرت ۸۵۵ کیلوگرمی استرادله منتشر کرده است.

دالارا که یک متخصص ایتالیایی تولید شاسی خودرو است، در آبان ماه ۹۶ از خودروی سوپراسپرت دالارا استراداله (DALLARA STRADALE) رونمایی کرد؛ این محصول، هفته گذشته در یک رویداد رسانه‌ای برای ضبط ویدئو و گرفتن عکس‌های تبلیغاتی به مناظر زیبای کاسترو در پوگلیا جنوب ایتالیا رفت. گالری سالنتو (Salento V12) که متخصص تولید تصاویر جالب تبلیغاتی از خودرو در ایتالیا است، در انجام این سفر تبلیغاتی با دالارا همکاری کرد.

Dallara Stradale

DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله

خودروی اسپرت سبک‌وزن دالارا استراداله دارای شیشه جلوی اختیاری است و با قاب فیبر کربنی عرضه می‌شود که می‌تواند خودروی کلاس بارچتا ( خودروی اسپرت مسابقه‌ای دو صندلی در ایتالیا) را به رودستر تبدیل کند. مشتریان همچنین قادر خواهند بود سوپراسپرت استراداله را به خودرویی با پیکربندی تارگا یا با درهای بالا بازشو تبدیل کنند. علاوه بر این دالارا یک بال عقب برای حضور در پیست طراحی کرده است و هنگامی که سطح نیروی رو به پایین نقش مهمی در عملکرد آیرودینامیکی خودرو ایفا می‌کند، بال به کمک راننده می‌آید. در هنگام دستیابی به سرعت بیشینه، سوپراسپرت دالارا استراداله بیش از ۸۲۰ کیلوگرم نیروی رو به پایین به کمک پیکربندی مخصوص پیست خود تولید خواهد کرد، در حالی که هنوز هم برای حرکت در جاده‌های عمومی نیز قانونی محسوب می‌شود.

DALLARA STRADALE / سوپراسپرت دالارا استراداله

مقاله‌های مرتبط:

در حالی که تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه توربوشارژ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد، اما باید در نظر داشته باشیم که وزن این خودروی سوپراسپرت با نهایت سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت، فقط ۸۵۵ کیلوگرم (در سبک‌وزن‌ترین شکل ممکن) است و می‌تواند ظرف ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

اگر شما طرفدار فلسفه‌ی ساخت خودروهای سبک‌وزن، مثل لوتوس هستید، باید بدانید خودروی جدید دالارا نیز بسیار شبیه آن عمل می‌کند. قیمت این خودروی اسپرت سبک‌وزن ۱۹۱،۰۰۰ دلار است که البته با افزودن مالیات و تجهیزات اختیاری بسیار بیش‌تر هم خواهد شد. با این‌که استراداله در ردیف خودروهای گران‌قیمت طبقه‌بندی می‌شود، اما آندریا پونترمولی مدیر عامل دالارا اذعان می‌کند که سود این شرکت از تولید و فروش سوپراسپرت دالارا استراداله بسیار کم است.

دالارا قصد دارد تنها ۶۰۰ دستگاه از این خودروی اسپرت تولید کند که در کارخانه دالارا در نزدیکی پارما ساخته می‌شوند؛ به گفته مدیران دالارا تولید سالانه سوپراسپرت دالارا استراداله تنها ۱۲۰ دستگاه در سال خواهد بود. در حالی که استراداله در اتحادیه اروپا، سوئیس و ژاپن برای جاده‌های عمومی نیز مورد تائید واقع شده است، اما در ایالات متحده آمریکا تنها به عنوان مدل مخصوص پیست فروخته خواهد شد و خریداران باید مجوز تائید ایالتی برای استفاده از آن‌ها در جاده‌های عمومی امریکا داشته باشند.

DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله DALLARA STRADALE 2018 / سوپراسپرت دالارا استراداله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات فنی سوپراسپرت سبک وزن دالارا استراداله، منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..