تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افرانت بیست ساله شد

شرکت افرانت امروز طی مراسمی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات، بیستمین سالگرد تاسیس‌ خود را جشن گرفت.

افرانت امروز، با برگزاری مراسمی در سال شهید قندی وزارت ارتباطات، بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. فریدون قاسم‌زاده، مدیرعامل افرانت در جشن بیست سالگی این شرکت اعلام کرد که در راستای مسئولیت اجتماعی خود و از آنجایی که نیاز مبرمی به ایجاد دیتاسنتر در کشور وجود دارد، افراد در نظر دارد تا در این زمینه سرمایه‎گذاری کلانی انجام دهد و بدین ترتیب، قطب‎های دیتاسنتر در کشور ایجاد شود. قاسم‎زاده افزود:

افرانت ۱۰ سال پیش موفق به فتح قله‎های دیتاسنتر شد و تنها شرکتی در ایران است که ثابت کرده با ایجاد دیتاسنتر می‎توان به کسب و کار مشغول شد. به همین دلیل پایه‌ی بیشترین استارتاپ‎ها در افرانت است.

وی با بیان اینکه افرانت همواره با مسئولان وزارت ارتباطات در تعامل بوده است، گفت:

در حال حاضر وازتخانه طرح‌های خوبی برای ایجاد دیتاسنتر دارد و ما در تعامل با مسئولان وزارتخانه در نظر داریم سرمایه‎گذاری بیشتری در این حوزه کنیم.

وی در ادامه افزود:

در حال حاضر ۹۹ درصد از بازار ابری (Cloud) و ۹۷ درصد از بازار دیتاسنتر کشور دست نخورده است و نیاز زیادی به سرمایه‌گذاری در این دو حوزه وجود دارد.

به گفته‌ی قاسم زاده، در دهه‌ی گذشته موبایل به زندگی مردم وارد شد و ۱۰ سال آینده هوش مصنوعی بر ما حاکم خواهد شد. در واقع هم‌اکنون نیز درگیر هوش مصنوعی هستیم؛ اما در سال‌های آینده این درگیری بیشتر خواهد شد. مدیرعامل افرانت اضافه کرد:

در زمینه‌ی مرزشکنی باید بگویم افرانت اولین شرکت در زمینه‌ی ICT است که ایزو و ISMS گرفته، وارد بورس شده و هر سال ارزش بازارش بالاتر رفته است.

وی همچنین تاکید کرد که افرانت اکنون به عنوان یک مرکز حیاتی در پدافند غیرعامل شناخته می‎شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افرانت بیست ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..