تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وفاداری به برند اندروید از iOS پیشی گرفت

طرفداران اپل همیشه به وفاداری نسبت به این برند مشهور بوده‌اند؛ اما پژوهش‌های جدید نشان از افزایش وفاداری طرفداران اندروید دارند.

مقاله‌های مرتبط:

طرفداران اپل بسیار وفادارند، برخی حتی معتقدند این وفاداری بیش از حد بوده و برخی از طرفداران اپل به‌صورت چشم و گوش بسته به این شرکت علاقه دارند. پژوهش‌های جدید گروه «Consumer Intelligence Research Partners» (به‌اختصار CIRP) نشان می‌دهد طرفداران اندروید به انتخاب سیستم‌عامل گوشی خود وفادارتر از iOS هستند. گزارش پژوهش‌های جدید وب‌سایت اینترنتی تک‌کرانچ نیز حاکی از آن است که وفاداری طرفداران اندروید از سال ۲۰۱۶ افزایش پیداکرده و هم‌اکنون به بیشترین مقدار خود رسیده است.

در حال حاضر درصد وفاداری به برند اندروید ۹۱ درصد و iOS معادل ۸۶ درصد است. میزان این وفاداری بدین معنی است که مشتری با به‌روز کردن گوشی خود از همان برند سیستم‌عامل استفاده کند. مایک لوین، مدیرعامل و مؤسس شرکت CIRP می‌گوید:

با وجود دو گزینه‌ در انتخاب سیستم‌عامل، کاربران فقط یک گزینه را انتخاب می‌کنند، آن را یاد می‌گیرند، برای برنامه‌های مورد نظرشان و فضای ذخیره‌سازی آن و... هزینه می‌کنند و دائم از آن استفاده می‌کنند. اکنون گوگل و اپل باید دریابند که چگونه با فروش درست محصولات و سرویس‌های مربوطه مشریان خود را حفظ کنند.

سخنان فوق را می‌توان توجیهی بر سرمایه‌گذاری سنگین اپل و گوگل در بخش سرویس‌هایی نظیر اپلیکیشن‌های گوشی، موسیقی و فضای ذخیره‌سازی ابری دانست. ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی اپل با وجود درصد وفاداری کمتر نسبت به اندروید، رکورد جدیدی در درآمد خود از جانب سرویس‌های در حال ارائه کسب کرد، این امر نشان‌دهنده‌ی عملکرد خوب کوپرتینونشین‌ها در قبال مشتریان خود است.

وفاداری برند به معنای استفاده از همان برند سیستم‌عامل با ارتقای گوشی است

دلیل درصد وفاداری بیشتر به اندروید نسبت به iOS را می‌توان در دامنه‌ی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی دانست. تمامی محصولات اپل با کیفیت عالی و قیمت بالا عرضه می‌شوند؛ درحالی‌که با خرید یک دستگاه گوشی ۴۰ دلاری می‌توان از سرویس‌های گوگل استفاده کرد؛ بنابراین تمامی کاربران با هر سطح توانایی مالی، از گوشی ۴۰ دلاری گرفته تا پرچم‌داری ۹۰۰ دلاری، می‌توانند از این سرویس‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند و اطلاعات خود را در فضای ابری از گوشی به گوشی دیگر منتقل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وفاداری به برند اندروید از iOS پیشی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..