تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله شاه‌آبادی

رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله آقای حاج نصرالله شاه‌آبادی پیام تسلیتی صادر کردند.

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌ خامنه‌ای: رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله آقای حاج نصرالله شاه‌آبادی پیام تسلیتی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج آقا نصرالله شاه‌آبادی رحمة‌الله‌علیه را به بازماندگان مکرّم ایشان و بیت رفیع شاه‌آبادی و همه‌ی ارادتمندان ایشان تسلیت عرض میکنم و علوّ درجات ایشان راکه از شاگردان و نزدیکان امام راحل عظیم‌الشأن و از وفاداران به انقلاب و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بودند، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۲ اسفند ۱۳۹۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله شاه‌آبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..