تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدوی کیا به عضویت هلال احمر در آمد+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی مهدوی‌کیا ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران و بازیکن اسبق تیم‌ پرسپولیس و باشگاه های آلمان ... پس از سفر به مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، به‌عنوان عضو داوطلب به جمعیت هلال‌احمر پیوست و روپوش امدادگران را بر تن کرد.

زلزله یکشنبه 21 آبان در غرب کشور خسارات جانی و مالی فراوانی در پی داشت و تصاویر متعددی از این حادثه در اخبار و رسانه های مختلف مخابره شد.

هرکس به زعم خویش این ضایعه دردناک را به بازماندگان تسلیت گفت تا در غم از دست رفتگان زلزله کرمانشاه شریک باشد. چهره‌های مختلف در عرصه‌های ورزش، هنر و سیاست از جمله کسانی بودند که برای همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه به مناطق  آسیب دیده رفتند و از نزدیک با آنها دیدار کردند.

تصویر زیر حضور مهدوی‌کیا در این مناطق را لباس هلال احمر نشان می‌دهد.



انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدوی کیا به عضویت هلال احمر در آمد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..