تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار تازه از نسل جدید مرسدس بنز SL و ابرخودروى پروجکت وان

مرسدس AMG در حال بازسازی سری SL است و با معرفی ابرخودروی پروجکت وان خود را برای شکستن رکورد زمانی پیست نوربرگ‌رینگ آماده می‌کند.

مدیران مرسدس بنز معتقدند که SL می‌تواند بار دیگر علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت را با دو مدل جدید غافلگیر کند. بنابراین تصمیم گرفتند ساخت رودستر را در میان مدل‌های AMG خود بگنجانند. اکنون SL دوره‌ای جدید را با نسلی تازه آغاز خواهد کرد.

از حدود سال ۲۰۱۳ تاکنون، نسل فعلی SL بازسازی خوبی را پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۷ تازه‌نفس شد، اما هنوز هم نیاز به بهبود دارد. حالا دیتر زتچه مدیر عامل دایملر اعلام کرده است که نسل جدید سری SL در حال توسعه و تولید قرار دارد. 

زتچه وعده داده است:

این طرح شامل ساخت یک خودروی جذاب واقعی و بسیار زیبا می‌شود. هر زمان که SL عملکرد خوبی در بازار خودرو داشته است، ما در گذشته موفق شده‌ایم و این هدفی است که می‌خواهیم باز هم به آن برسیم.

MercedesAMG-ProjectOne / مرسدس AMG پروجکت وان

نسل بعدی رودستر تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد و در کنار آن نسل دوم AMG GT نیز توسعه خواهد یافت که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ میلادی ارائه شود. استفاده‌ی گسترده از آلومینیوم، سیستم فرمان چرخ‌های عقب، سیستم تعلیق اختیاری، سیستم تمام چرخ محرک و فاصله محوری بزرگ‌تر برای قرار دادن دو صندلی بیش‌تر در ردیف عقب، از جمله ویژگی‌هایی هستند که مدیران مرسدس بنز قول آن را برای سری جدید SL داده‌اند. 

دکتر Z همچنین وعده داده است که سیستم محرکه الکتریکی نیز بخشی از تغییرات سری SL خواهد بود؛ چنین رخدادی همراه سیستم محرکه هیبریدی با قدرت ۸۰۰ اسب بخار یا بیش‌تر، آن را به خودرویی بسیار فوق‌العاده در میان محصولات مرسدس بنز تبدیل می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

در همین حال، طرفداران برند باواریایی با وعده ابرخودروی مرسدس بنز پروجکت وان (Project ONE) نیز خوشحال‌تر شده‌اند. توبیاس موئرس رئیس شرکت AMG ادعا کرد که این ابرخودروی جدید قادر است رکورد زمانی پیست نوربرگ‌رینگ را جابجا کند. رکورد زمانی جهنم سبز اروپا در حال حاضر با ۶ دقیقه و ۱۱.۱ ثانیه متعلق به خودروی پورشه 956 است. همچنین در میان خودروهای جاده‌ای کنونی نیز این رکورد با ۶ دقیقه و ۴۷ ثانیه در اختیار پورشه 911 GT2 RS قرار دارد. 

با نگاهی به ارقام ذکر شده در بالا می‌توان چنین پیش‌بینی کرد که به کمک بهره‌گیری از پیشرانه متعلق به خودروهای فرمول یک و جعبه دنده دستی ۸ سرعته تبدیل شده به نسخه اتوماتیک توسط Xtrac، ابرخودروی پروجکت وان حق دارد که امید زیادی برای شکستن رکورد پیست نوربرگ‌رینگ داشته باشد. پیشرانه‌ای که برای ابرخودرو در نظر گرفته شده است ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که پیشرانه پورشه 911 GT2 RS در بهترین حالت ۷۰۰ اسب بخار تولید خواهد کرد. موئرس در گفتگو با سایت اتوکار بزرگ‌ترین چالش AMG را پیدا کردن راننده‌ی شایسته‌ای عنوان کرد که بتواند با ثبت رکورد زمانی، جایگاهی مطلوب برای ابرخودروی پروجکت وان کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار تازه از نسل جدید مرسدس بنز SL و ابرخودروى پروجکت وان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..