تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی:در شان یک ایرانی نیست که برای العین جاسوسی کند

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اظهارات مامیچ سرمربی العین که اعلام کرده بود از برخی دوستان در ایران اطلاعات کسب کرده گفت: واقعا در شان یک ایرانی نیست که بخواهد برخی مسائل را به تیم دیگری منتقل دهد و جای تاسف دارد اگر چنین چیزی رخ داده باشد. اگر هم فردی که این کار را انجام داده از داخل تیم نبوده و از سوی افراد بیرونی این امر صورت گرفته است و این فقط یک ادعا از اماراتی هاست.

بازیکنان ما خسته بودند و جو ورزشگاه برخی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد

او درباره عملکرد بازیکنان استقلال برابر العین گفت:در بازی شب گذشته خستگی در  بازیکنان تیم مشهود بود و این موضوع هم به دلیل بازی های پر فشار و پشت سر هم و در نهایت مصدومیت های مداوم بازیکنان بوده است.به نظر من تمامی این اتفاقات روی روند استقلال تاثیر گذاشته و باعث شده در بازی دیشب برابر العین مساوی کنیم.

او ادامه داد:از طرفی حضور 100 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه آزادی نیز روی روند بازیکنان بی تاثیر نبوده  چرا که برخی از بازیکنان تیم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند .

زمانی بیان کرد :در هر صورت چیزی را از دست ندادیم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم با بردهای گوناگون با موفقیت از این مرحله بالا برویم .

تماشاگران ایران فرهنگ بالای خود را نشان دادند

زمانی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: از تمامی هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و یا از تلویزیون نظاره گر بازی بودند تشکر می کنم و باید بگویم آنها با حضور خود در ورزشگاه نشان دادند که از چه فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

با پیروزی در برابر الریان صعود استقلال قطعی می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:به طور حتم برای صعود به کسب 3 امتیاز مقابل الریان نیز داریم و با پیروزی در این بازی صعود خود را قطعی می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی:در شان یک ایرانی نیست که برای العین جاسوسی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..