تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده‌گردی: تکنولوژی در کوچه‌های تهران

از ویژگی‌های تعطیلات نوروز این است که می‌توانید تا به اندازه‌ی کافی بخوابید و استراحت کنید! یعنی هیچ محدودیتی ندارید مگر این که بخواهید عید دیدنی بروید.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 هرچقدر هم که آدم قصد خوابیدن داشته باشد، دیدوبازدید کند و در وب دنبال مطالب سرگرم‌کننده و جالب بگرد، بالاخره باز کلی وقت آزاد خواهد داشت. قطعا هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم در تعطیلات بی‌حوصله شویم.

پیاده‌گردی ۹۷ فستیوالی برای همین زمان است. وقتی که حس می‌کنید حوصله‌‌ی شما سر می‌رود و دلتان می‌خواهد یکم از فضای خوب بهاری تهران، یعنی از هوای تمیزیش، خلوتی آن و آسمان بازش استفاده بهتر کنید.

در پیاده‌گردی بیش از ۱۵ مسیر وجود دارد که با طی آن‌ها می‌توانید ماجراجویی را در همین شهر خودمان تجربه کنید. هر مسیر تعدادی مکان جالب دارد که می‌توانید از دیدنش لذت ببرید. از یک عمارت قدیمی تا یک قهوه‌خانه با هویت بصری اصیل تهران، همه جاهایی هستند که می‌شود در پیاده‌گردی رفت، دید، عکس گرفت و خاطره‌ای را با آنها ثبت کرد.

پیاده گرد

برگزاری این فستیوال برای دومین سال متوالی توسط استارتاپ پیاده انجام می‌شود. استارتاپی که هدفش ارتباط بهتر شهروندان تهرانی با شهرشان است. پیاده این‌کار را در اپلیکیشنش انجام می‌دهد. اپلیکشنی که با ترکیب روزنامه‌نگاری شهری و سیستم جست‌وجوی مکانی به‌وجود آمده و در اصل دوربین است که می‌شود با آن تصویری واضح‌تر را از تهران دید!

امسال با پیاده‌گردی تهران را شاد کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده‌گردی: تکنولوژی در کوچه‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..