تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل عنوان اپراتور برتر سال ۹۶ را از آن خود کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل را به عنوان اپراتور برتر سال ۹۶ معرفی کرد.

براساس نتایج حاصل از هشتمین دوره‌ی ارزیابی رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال، ایرانسل به‌عنوان اپراتور برتر سال ۹۶ از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شد.

صبح روز دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره‌ی ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، با توجه به کسب امتیازات لازم براساس شاخص‌های ارزیابی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، ایرانسل تقدیرنامه‌ی سه ستاره برای ارائه‌ی خدمات اپراتوری و همین‌طور ارائه‌ی خدمات اینترنت ثابت TD-LTE را از آنِ خود کرد.

پیش از این نیز ایرانسل از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری اعلام شده بود. همچنین ایرانسل در نهمین روز اسفندماه جاری برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل عنوان اپراتور برتر سال ۹۶ را از آن خود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..