تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینجا هنوز حقوق نجومی پرداخت می شود!

عضو هیئت تفحص از شرکت دخانیات، گفت: همچنان در دخانیات حقوق نجومی پرداخت می‌شود.

به گزارش شمانیوز: حسن کامران عضو هیئت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات با اشاره به روند این تحقیق و تفحص گفت: اعضای هیئت تفحص از این شرکت تعیین شده‌اند و رضا انصاری از سوی اعضا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه این هیئت، تفحص از شرکت دخانیات را آغاز کرده‌است، افزود:کارگروه‌های لازم نیز برای این موضوع تشکیل شده است و تلاش خواهیم کرد طبق آئین‌نامه داخلی مجلس ظرف 6 ماه گزارش را نهایی و برای بررسی در صحن علنی مجلس تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کنیم.

عضو هیئت تفحص از شرکت دخانیات با تاکید بر اینکه اسناد و مدارکی مبنی بر دریافت حقوق نجومی در شرکت دخانیات به این هیئت واصل شده است، اظهار داشت:همچنان برخی در شرکت دخانیات حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و هیچ کدام از این افراد برکنار نشده‌اند.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینجا هنوز حقوق نجومی پرداخت می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..