تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد مخترع وب از کمپانی‌های تِک در تولد ۲۹ سالگی دبلیو دبلیو دبلیو

انتقاد مخترع وب از کمپانی‌های تِک در تولد ۲۹ سالگی دبلیو دبلیو دبلیو

به گزارش خبرآنلاین، مخترع وب به توئیتر و فیس‌بوک تاخت که چرا اینقدر روی محتوا کنترل دارند و پیشنهاد داد تا قاعده‌مند شوند.{لینک}

برنرز-لی افزود: وبی که امروز کاربران از آن استفاده می‌کنند، وبی نیست که سال‌ها پیش به آن متصل بودند و آن زمان انتخابی غنی برای کاربر وجود داشت که این روزها منحصر به چند پلتفرم محدود شده است.

به گفته وی تمرکز قدرت باعث ایجاد چند دروازه‌بان محتوایی شده که به ما می‌گویند کدام ایده و نظر را مشاهده کنیم و در واقع آنها برای ما تصمیم می‌گیرند.

وی همچنین به شکاف دیجیتالی تاخت و این گونه بحث کرد که آفلاین‌ها اغلب زن، فقیر یا ساکن مناطق روستایی با درآمد کم هستند. به گفته مخترع وب، آفلاین بودن یعنی فرصت یادگیری و کسب درآمد، دسترسی به سرویس‌های باارزش و مشارکت در دموکراسی وجود ندارد و باید به طور جدی این شکاف دیجیتالی پر شود.

وی در پایان گفت: آخرین جمعیت میلیاردی جهان تا 2042 آنلاین نخواهند شد و آن زمان نسلی خواهند بود که از دنیای آنلاین منقطع شده‌اند.

«سر تیم برنرز-لی» دانشمند انگلیسی که سال 1989 دبلیو دبلیو دبلیو را اختراع کرد، در نامه 2017 خود نسبت به اخبار جعلی و از دست دادن دیتا توسط مردم هشدار داده بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد مخترع وب از کمپانی‌های تِک در تولد ۲۹ سالگی دبلیو دبلیو دبلیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..