تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود سبوحی رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح نتیجه ارزیابی عملکرد داخلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نتیجه ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه های اجرایی کشور هر ساله در جشنواره شهید رجایی اعلام می شود بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی در شهریور امسال، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه برتر کشوری در سال 95 معرفی شد و جایزه گرفت.

وی افزود: بعد از آن که نتایج از سوی سازمان اداری و استخدامی اعلام شد، باطبع دستگاه ها ارزیابی عملکرد داخلی خودشان را به صورت دقیق تر و منطقی تر نتایج را ارزیابی می کنند که براساس نتیجه ارزیابی عملکرد سطح دستگاهی در کمیته جشنواره شهید رجایی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، شرکت ارتباطات زیرساخت با 1810.52 امتیاز حایز رتبه برتر شد.

سبوحی ادامه داد: در حوزه عملکردهای اختصاصی آن شرکت با کسب 975 امتیاز در رتبه نخست و بعد از آن ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با 925 در رتبه دوم و سازمان فناوری اطلاعات نیز با کسب ۹۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند.

رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این توضیح که در بعد شاخص های عمومی انتخاب بر اساس محورها صورت می گیرد، اظهار کرد: بر اساس شاخص های عمومی در محور دولت الکترونیک و‌هوشمندسازی اداری، شرکت ملی پست با کسب ۸۸.۲۱ درصد تحقق موفق به کسب برتر شد.

وی افزود: همچنین در محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۹۲ درصد تحقق و در محور برنامه صیانت از حقوق‌مردم و سلامت اداری نیز ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۸۸ درصد تحقق حایز برتری شدند.

لیست افراد معرفی شده برای تقدیر در جشنواره سطح دستگاهی شهید رجایی سال 96 به شرح زیر است :

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شدبرگزیدگان جشنواره شهید رجایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..