تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ عنوان کتاب گویای جدید به بازار نشر می‌آید

تولید کتاب گویا از آثار مزین به تقریظ مقام معظم رهبریبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین نادری، مدیر بخش سوره مهر الکترونیک، از عرضه عناوین جدید در حوزه کتاب گویا خبر داد و گفت: سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا ۱۰ عنوان کتاب جدید به صورت کتاب گویا را در ایام برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه کند.

به گفته او، «دختر شینا»، «گلستان یازدهم»، «همه سیزده سالگی‌ام»، «زیتون سرخ»، «تی‌لم»، «آبنبات هل‌دار»، نسخه جدید «وقتی مهتاب گم شد»، «کافه‌خنده»، «خاطرات معصومه دباغ» و «گچ پژ» جزو عناوین جدیدی است که برای اولین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. مجموعه «یک کار خوب» که در حوزه کودک و نوجوان تولید شده نیز به صورت موزیکال برای این گروه سنی تولید و در نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیر سوره مهر الکترونیک به دیگر برنامه‌های این بخش اشاره و اضافه کرد: انتشارات سوره مهر تاکنون ۳۰ عنوان کتاب گویا تولید کرده است که این ۱۰ عنوان، کتاب جدید هستند. عناوین دیگری نیز در قالب کتاب صوتی در دست آماده‌سازی است که به صورت سی‌دی منتشر نمی‌شود، بلکه فایل صوتی آن منتشر خواهد شد و در سامانه سوره مهر قرار خواهد گرفت. همچنین تاکنون دو عنوان کتاب سوره مهر به کد پیشواز تبدیل شده‌اند که در هر مناسبت مذهبی یکی از کد‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

سوره مهر کتاب صوتی منتشر می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ عنوان کتاب گویای جدید به بازار نشر می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..