تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر 7 سی با چهار گیگابایت رم و اندروید اوریو معرفی شد

برند آنر پس از انتشار تیزرهای مختلف، در نهایت از گوشی اقتصادی آنر ۷ سی به صورت رسمی رونمایی کرده است. 

آنر ۷ سی، نام گوشی اقتصادی جدید برند آنر است که از نظر طراحی، شباهت زیادی به برادر گران‌قیمت‌ترش یعنی آنر ۷ ایکس دارد؛ ضمن اینکه قیمت این گوشی، کاهش یافته است تا افراد بیشتری بتوانند آنر ۷ سی را خریداری کنند. 

آنر 7 سی

گوشی جدید آنر در چین معرفی شده است و بدنه‌ای از جنس فلز دارد؛ در قاب پشتی نیز دوربین دوگانه جای گرفته است. برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور، از فلاش LED استفاده شده است که در کنار دوربین قرار دارد و احراز هویت کاربران به کمک لمس حسگر اثرانگشت در پنل پشتی یا با استفاده از دوربین سلفی، صورت می‌گیرد. آنر ۷ سی حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر کشیده خود دارد و ضمن اینکه دکمه‌های فیزیکی آن از جمله کلید تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست گوشی گنجانده شده است. مانند دیگر محصولات برند «آنر» خبری از لوگوی هواوی نیست؛ برند Honor در قاب پشتی و پنل جلوی گوشی جلب‌توجه می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری و قیمت

آنر  ۷ سی به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی HD+ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده و شیشه‌ای ۲.۵ بعدی، نمایشگر را فرا گرفته است؛ به همین جهت، انحنای خفیفی در لبه‌های صفحه‌نمایش وجود دارد. تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی که روی فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز عمل می‌کنند؛ قلب تپنده این گوشی است. برند آنر، گوشی اقتصادی جدید خود را در دو نسخه با سه و چهار گیگابایت رم عرضه خواهد کرد که هر کدام به ترتیب، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند. فضای ذخیره‌سازی در مدل‌های مختلف این گوشی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت، قابل گسترش است.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ برند آنر از ترکیب دو سنسور ۱۳ و  مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده کرده است. اگر به عکس‌های سلفی علاقه‌مند هستید، آنر ۷ سی احتمالاً گزینه مناسبی در این رابطه خواهد بود زیرا دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی دارد که البته فاقد فلاش LED مجزا است.

آنر 7 سی

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو ۸.۰ روی این گوشی نصب شده است؛ ظاهر سیستم‌عامل نیز مشابه با دیگر محصولات هواوی، با نسخه ۸.۰ رام اختصاصی Emotion UI (یا به طور مخفف، EMUI) شخصی‌سازی شده است. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در لبه‌ی گوشی جای گرفته است و درگاهی برای جای‌گیری دو سیم‌کارت نانو وجود دارد. برند «آنر» ابعاد این گوشی را ۱۵۸.۵ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی‌متر و وزن آن‌را ۱۶۴ گرم اعلام کرده است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، مشخصات گوشی اقتصادی جدید برند آنر را تکمیل می‌کند.

چهار رنگ مشکی، طلایی، قرمز و آبی برای گوشی آنر ۷ سی معرفی شده است. مدل پایه این گوشی با سه گیگابایت رم، ۱۴۲ دلار قیمت دارد و نسخه دیگر با چهار گیگابایت رم با قیمت ۲۰۵ دلار عرضه خواهد شد. تمامی مدل‌ها از تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) به فروش می‌رسد.

مشخصات آنر ۷ سی و آنر ۷ ایکس برای مقایسه در جدول زیر، آمده است:

مشخصات / گوشی  آنر ۷ سی آنر ۷ ایکس پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام کرین ۶۵۹ های‌سیلیکون هواوی سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ اندروید ۷.۱.۱ حافظه‌ی رم سه گیگابایت / چهار گیگابایت سه گیگابایت / چهار گیگابایت صفحه نمایش نمایشگر ۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و نسبت ابعاد ۱۸:۹ نمایشگر ۵.۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نسبت ابعاد ۱۸:۹ حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت ۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت microSD حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت دوربین اصلی

۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، فلاش LED و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز

۱۶ و ۲ مگاپیکسلی، فلاش LED، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز دوربین جلو

۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0

۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 ارتباطات

بلوتوث ۴.۱، میکرو یواس‌بی

بلوتوث ۴.۱، میکرو یواس‌بی سیم کارت نانو سیم نانو سیم باتری ۳۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت وزن اعلام نشده ۱۶۵ گرم ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی‌متر ۱۵۶.۵ در ۷۵.۳ در ۷.۶ میلی‌متر رنگ‌ها طلایی، آبی، قرمز، مشکی مشکی، طلایی، آبی، قرمز و خاکستری قیمت ۱۴۲ دلار برای مدل سه گیگابایتی / ۲۰۵ دلار برای مدل چهار گیگابایتی ۱۹۷ دلار برای مدل سه گیگابایتی با ۳۲ گیگابایت حافظه / ۲۵۷ دلار برای مدل چهار گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه

شما کاربران زومیت، چه نظری در رابطه با میان‌رده جدید آنر ۷ سی هواوی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر 7 سی با چهار گیگابایت رم و اندروید اوریو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..