تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول برای دفاع از وزرا در جلسه استيضاح حضور می‌یابد

معاون اول برای دفاع از وزرا در جلسه استيضاح حضور می یابدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوبت صبح و جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نوبت عصر روز سه‌شنبه‌ هفته‌ جاری (۲۳ اسفند ماه) برگزار می‌شود. همچنین جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه (۲۴ اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد که فردا و پس فردا برای دفاع از وزرا، در جلسه استیضاح آن‌ها حضور می یابد.

جهانگیری در توییتر نوشت:

"فردا و پس فردا همراه با وزرای پركار و باتجربه دولت؛ آقایان ربیعی، آخوندی و حجتی به مجلس میروم. استیضاح حق مجلس است اما امیدوارم با دفاع مستدل دوستانم، مجلس محترم با رأی قاطع خود هم راه خدمت بیشتر دولت را هموارتر كند و هم به جامعه عیدی تفاهم و همدلی مجلس و دولت را بدهد."

معاون اول برای دفاع از وزرا در جلسه استيضاح حضور می یابد

انتهای پیام/

توییت جهانگیری در خصوص استیضاح وزرای دولت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول برای دفاع از وزرا در جلسه استيضاح حضور می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..