تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی: باید العین را شکست می‌دادیم/ روز خوبمان نبود

ابراهیمی: باید با حضور این همه هوادار ۳ امتیاز را می‌گرفتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید ابراهیمى بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار تیمش با العین امارات گفت: نسبت به بازى هاى قبل شرایطمان خوب نبود و شاید به خاطر فشار و خستگى است. متاسفانه در روزى که خوب نبودیم، بازى مساوى شد. العین تیم خوبى است و می‌دانیم این توجیهى نیست که بخواهیم براى کسب نتیجه تساوى مطرح کنیم.

او ادامه داد: باید در ورزشگاه آزادی با حضور این همه هوادار پیروز می‌شدیم که متاسفانه نشد، اما به طور حتم جبران خواهیم کرد و در دیدار هاى آینده نتایج خوبى را کسب می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مامیچ اطلاعاتش را از افراد حاضر در ایران گرفته، گفت: به این موضوع جاسوس که نمى توان گفت، اما در هر صورت تیم هاى دیگر مربیان و آنالیزور هاى خوبى دارن. ما ٦ روز پیش برابر این تیم بازى کردیم، اما در دیدار امروز العین بسیار به ما فشار آورد و اجازه بازى نمى داد. در امارات راحت تَر مقابل العین بازى مى کردیم.

ابراهیمى در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: از همه آن‌ها تشکر مى کنم که به ورزشگاه آمدند و بچه‌ها ناراحت هستند چرا که شرمنده هواداران شدیم. باید عیدى خوبى به آن‌ها مى دادیم که متاسفانه نشد. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما نشد برنده بازى باشیم.

او در مورد هم امتیاز شدن استقلال با الریان قطر گفت:: گروه سختى داریم و هر چهار تیم از بهترین هاى آسیا هستند و امیدوارم بازى الریان را بتوانیم برنده باشیم و کارمان به روز آخر نرسد.

ابراهیمى در مورد عملکرد خودش تصریح کرد: تمام بچه تلاش خود را کردند، اما روزهایى هم با بدشانسى همراه است.

او در مورد اینکه مصدومیت تیام و غفورى چقدر بر روند مسابقه تاثیر گذار بود گفت: تیام و غفورى بازیکنان خوبى هستند و بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبى داشتند، اما امروز روز خوبى براى ما نبود.

انتهای پیام/

اظهارات امیدابراهیمی درباره تساوی مقابل العین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی: باید العین را شکست می‌دادیم/ روز خوبمان نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..