تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامیچ: دوستانی در ایران به ما کمک کردند/بازی سختی مقابل استقلال داشتیم

مامیچ: دوستانی در ایران به ما کمک کردند/بازی سختی مقابل استقلال داشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زوران مامیچ سرمربی تیم فوتبال العین پس از تساوى تیمش برار استقلال گفت: واقعاً بازی آسانی نبود و ما کار سختی داشتیم. استقلال تیم خوبی است و این تیم حمایت هوادارانش را در این مسابقه داشت.

او در مورد آنالیزى که از تیم استقلال انجام داده بود گفت: همانند هر تیم دیگری تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم و البته دوستانی در ایران داریم که در آنالیز ما را کمک کردند.

مامیچ در مورد اینکه از چه دوستانى در ایران کمک مى گیرد و چه افرادى به او اطلاعات مى دهند گفت::به این سوال جواب نمى دهم.

او ادامه داد: نتیجه مساوى براى هر ٢ تیم خوب بود. هنوز وضعیت گروه ما مشخص نشده و همه تیم‌ها شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. تیم ما چهار امتیاز دارد و فرصت زیادی نخواهیم داشت. باید تلاش کنیم تا در ٢ بازى آینده بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

سرمربی العین در مورد عملکرد تیم داورى عنوان کرد: در بازی رفت مقابل استقلال در مورد داوری صحبت نکردم و در این بازی هم صحبتی نمی‌کنم. در هر صورت بازی آسانی برای داوران نبود، اما آن‌ها عملکرد خوبى داشتند.

او درباره جو ورزشگاه آزادى تصریح کرد: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و نمی‌دانم چرا برخی از اینکه اینجا امنیت ندارد صحبت مى کنند. جو ورزشگاه خوب بود. بازی مقابل ٩٠ هزار تماشاگر بسیار لذت بخش است. حتى پیش از دیدار امروز به بازیکنانم گفتم به زمین بروید و از این جو ورزشگاه لذت ببرید.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی العین پس از تساوی مقابل استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامیچ: دوستانی در ایران به ما کمک کردند/بازی سختی مقابل استقلال داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..