تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شستشوی لباس‌های مردم با ملحفه‌های عفونی!

شستشوی لباس‌های مردم با ملحفه‌های عفونی!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی در گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات اساسی واحدهای خشکشویی و لباسشویی این است که برخی از فروشگاه‌های مجازی که برای این کار راه‌اندازی شده‌اند، اقدام به دریافت البسه مردم کرده و آن را کاملا به صورت غیربهداشتی و غیراصولی شستشو می‌دهند و خشکشویی‌ها را بدنام می‌کنند. گرچه فروشگاه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها برای خرید و فروش کالا مشکلی ندارند اما برای ارائه خدمات نمی‌توان از آنها استفاده کرد، چراکه به عنوان مثال بالغ بر ۹۹ درصد آنها در حوزه خشکشویی و لباسشویی واحد صنفی ندارند چه رسد به مجوز و نرخ‌نامه.

وی افزود: برای دفاع از حقوق واحدهای صنفی که در حوزه خشکشویی و لباسشویی کار می‌کنند، این واحدهای غیرمجاز را رصد و پایش کرده بود علیه آنها شکایت کردیم، چراکه نه تنها بهداشت در آنها رعایت نمی‌شود بلکه در کارگاهی زیرزمینی ملحفه‌های عفونی بیمارستان را به همراه لباس‌های مردم و آن هم با آب شستشو می‌دهند و خبری از خشکشویی نیست.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی ادامه داد: برخی از این واحدها که علیه آنها نیز شکایت کردیم شماره تلفن یک داروخانه و آدرس واحد مسکونی را داده بودند و کاملا مشخص بود که نام و نشان مشخصی ندارند بنابراین از آنها شکایت کردیم و نهایتا پس از پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پلیس فتا و دادگاه، به ما اعلام کردند که در این زمینه دخالت نکنیم وهر وقت شکایتی بود، علیه‌شان اقدام قانونی و قضایی لازم صورت خواهد پذیرفت.

رجب‌زاده با بیان اینکه در مورد این مسئله و اینکه تخلف‌های صورت گرفته از طریق این اپلیکیشن‌ها و واحدهای مجازی به اعتبار خشکشویی‌ها و لباسشویی‌ها آسیب می‌زند، با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مذاکره کرده‌ایم، تاکید کرد: شکایت‌های بسیار زیادی از سوی مردم از همین اپلیکیشن‌ها و واحدهای مجازی بدون مجوز به اتحادیه خشکشویی و لباسشویی ارسال می‌شود که متاسفانه قابل پیگیری نیست و نمی‌توانیم حق مردم را به آنها برگردانیم. چرا که نه تنها مجوزی ندارند بلکه نام و نشانی از آنها نیست اما واحدهایی که دارای پروانه هستند، اگر هر اتفاقی بیفتد، پس از دریافت شکایت‌های مردمی دوشنبه هر هفته به آنها رسیدگی شده و پس از تعیین خسارت نهایتا ۱۵ درصد طول می‌کشد به مردم پاسخ داده و حق‌شان را به آنها برگردانیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

تخلف در خشکشویی‌ و لباسشویی‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شستشوی لباس‌های مردم با ملحفه‌های عفونی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..