تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه محصولات Mi A1 در عرض یک روز در بامیلو به فروش رفت!

 اولین سری از گوشی‌های A1 از برند Mi در بامیلو با استقبال بی نظیر کاربران روبه‌رو شد و طی یک روز همگی به فروش رسیدند.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این اولین سری از تلفن‌های هوشمند برندMi از شرکت شیائومی است که به‌صورت رجیستر شده و قانونی وارد بازار ایران شده است و توسط بامیلو به شکل انحصاری به فروش رسیده است.

این گوشی هوشمند با دو دوربین 12 مگاپیکسلی یکی از بهترین‌های برند Mi در بازار است که در دیگر کشورهای منطقه نیز بسیار محبوب است و یکی از گران‌ترین مدل‌های شرکت شیائومی به حساب می‌آید.

امشب ساعت 8 بامیلو فروش برق‌آسای یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Mi یعنی Redmi Nobamilote 5A را آغاز خواهد کرد. این گوشی هوشمند یکی از به‌صرفه‌ترین مدل‌های Mi است و بامیلو پیش‌بینی می‌کند با قیمت به‌صرفه و تکنولوژی برتر این گوشی بسیار مورد توجه ایرانیان قرار بگیرد. این مدل از گوشی‌های برند Mi در هند رکوردار بوده و البته شرکت شیائومی، فروش 2 میلیون گوشی تلفن همراه طی 24 ساعت در چین را در رکورد گینس به ثبت رسانده است.

بامیلو

یکی از مهمترین‌ ویژگی‌های برند Mi برای ایرانیان، رجیستر بودن این محصولات است. Redmi Note 5A با باتری فوق‌العاده 3080 میلی آمپری یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای جوانان علاقمند به شبکه‌های اجتماعی است.

فروش‌برق‌‌آسای Redmi Note 5A بهترین فرصت برای همه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند پیشرو است. این مدل به مناسبت نوروز در تعدادی محدود و با قیمتی استثنایی امشب به فروش خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه محصولات Mi A1 در عرض یک روز در بامیلو به فروش رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..