تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولا؛ تاکسی آنلاین هندی وارد استرالیا شد

به گزارش خبرآنلاین، بیش از 7 هزار راننده در اولین راند، در اپلیکیشن اولا در استرالیا ثبت نام کرده و مشغول به‌کار شدند. «چاندرا ناث» قائم مقام و معاون بخش بین‌الملل اولا در این زمینه گفت: بسیار خوشحالیم که در سواحل شرقی کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و از اینکه جامعه رانندگان و مشتریان منطقه «پرث» ما را قبول کرده‌اند، خوشحال بوده و منتظریم تا استارت کار را در دومین شهر استرالیا بزنیم. {لینک}

اوبر پیش‌تر وارد استرالیا شده و اکنون در 20 شهر و همچنین در نیوزیلند فعالیت می‌کند. تاکسی آنلاین اروپایی Taxify با حمایت تاکسی آنلاین چینی(Didi) در ماه نوامبر وارد استرالیا شد و با سیدنی کار را شروع کرد و حالا کار خود را در ملبورن توسعه داده است.

اوبر پس از سرمایه‌گذاری بزرگ توسط سافت بنک ژاپن، به طور تهاجمی وارد بازار آسیایی شده است تا مناطق جدید را در نوردد.

جالب اینجاست که تاکسی آنلاین اولا و نیز Grab هر دو از طریق سافت بنک پشتیبانی مالی می‌شوند و ایجاد رقابت میان آنها جذاب به نظر می‌رسد.

اخیرا تاکسی آنلاین «اولا» بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری از سوی سنگاپوری‌ها را به خود جذب کرده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولا؛ تاکسی آنلاین هندی وارد استرالیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..