تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معروفترین قربانی هواپیمای ترکیه چه کسی بود؟

به گزارش شمانیوز:  منابع ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند هواپیمایی که عصر امروز در جنوب غرب ایران در اطراف شهرکرد سقوط کرد، حامل «مینا باشاران» بوده است.

مینا باشاران کیست؟

مینا باشاران، دختر حسین باشاران، سرمایه‌دار و تاجر معروف ترکیه‌ای و مالک شرکت هولدینگ باشاران یکی از ۱۱ سرنشین این هواپیمای تجاری کوچک بوده که هنگام بازگشت از شارجه در ایران سقوط کرد.

روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشته است مینا باشاران به همراه ۷ دوست خود برای یک سفر تفریحی به امارات رفته بود که موقع بازگشت به استانبول، هواپیمای آنها دچار سانحه می‌شود.

پدر او، حسین باشاران، ۶۰ ساله، مالک شرکت هولدینگ معروف باشاران است که در حوزه‌های مختلفی از جمله حمل و نقل، گردشگری، ساخت و ساز، هوانوردی و بانکداری به فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

مینا باشاران کیست؟
حسین باشاران مالک شرکت هولیدنگ باشاران ترکیه

یکی از شرکت‌های حسین باشاران، سهامدار اصلی بانک BSC بحرین است. «برج‌های مینا» - مجتمع‌های مسکونی لوکسی که در بخش آسیایی استانبول ساخته شده‌اند - نیز متعلق به این سرمایه‌دار ترکیه‌ای است که او آنها را به نام دختر خود نامگذاری کرده است.

هواپیمای حامل مینا باشاران نیز متعلق به شرکت هولدینگ باشاران بوده است.

به نوشته دیلی صباح، مینا باشاران در حالی به همراه تمام دوستان خود و ۳ خدمه هواپیما در این حادثه جان خود را از دست داد که قرار بود پایان ماه جاری میلادی مراسم ازدواج خود را برگزار کند.

مینا باشاران کیست؟+ تصاویر
مینا باشاران در کنار پدرش حسین باشاران

طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای، مینا باشاران تنها دختر حسین باشاران و احتمالا مدیر بعدی شرکت هولدینگ باشاران بود. حسین باشاران دارای یک فرزند پسر نیز است.

آخرین عکس اینستاگرام مینا باشاران، او را در کنار دوستانش نشان می‌دهد که در این سانحه کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معروفترین قربانی هواپیمای ترکیه چه کسی بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..