تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۲۱ اسفند!

دیدنی های روز دوشنبه ۲۱ اسفند از تظاهرات حامیان استقلال منطقه کاتالونیا اسپانیا در شهر بارسلونا تا نمایشگاه سالانه سگ های خانگی در شهر بیرمنگام بریتانیا را ببینید :

تصاویر و دیدنی های روز دوشنبه ۲۱ اسفند

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

تظاهرات حامیان استقلال منطقه کاتالونیا اسپانیا در شهر بارسلونا

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

پیشروی تانک‌های ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی دمشق

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

تمرین بسکتبال دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در شهر هاوانا کوبا -عکس روز وب سایت “نشنال جئوگرافی”

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

تعظیم یک مرد ژاپنی به دریا برای گرامی‌داشت یاد قربانیان فاجعه سونامی سال ۲۰۱۱ در این کشور- ایواکی ژاپن

درباره فاجعه سونامی ژاپن بیشتر بدانید

زمین‌ لرزه و سونامی توهوکو ۱۱ مارس ۲۰۱۱ به قدرت ۹٫۰ درجه در ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه
به وقت محلی در نزدیکی سندای در استان میاگی در شمال شرقی ژاپن رخ داد.

مرکز سطحی زمین‌لرزه در ۱۳۰ کیلومتری شرق شبه جزیره اوشیکا ناحیهٔ توکوهو با کانون ژرفی به عمق ۲۴ کیلومتر گزارش شده است. زمین ‌لرزه سبب گردید در تمامی مناطق ساحلی ژاپن در کنار اقیانوس آرام هشدار سونامی و درخواست تخلیه این مناطق اعلام شود٬ این هشدار حداقل در ۲۰ منطقه ساحلی دیگر در آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی نیز اعلام شد.این زمین لرزه امواج سونامی به ارتفاع ۱۵ متر در ژاپن و امواج کوچکتری در کشورهای دیگر ایجاد کرد. در تاریخ اول آوریل، دولت ژاپن نام رسمی «زمین‌لرزه بزرگ شرق ژاپن» را بر این فاجعه نهاد.

این زمین ‌لرزه خسارات بسیار زیادی شامل تخریب شدید جاده‌ها و راه‌آهن و ایجاد آتش‌سوزی در برخی مناطق را بر ژاپن وارد کرده‌است.در حدود ۴.۴ میلیون خانوار در شمال شرقی ژاپن بدون برق و۱.۴ میلیون نفر بدون آب ماندند.تعدادی از ژنراتورها الکتریکی از کار افتاد و حداقل سه راکتور هسته‌ای در پی انباشته شدن گاز هیدروژن منفجر شدند.

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

پرتاب توپ نخست وزیر انگلیس برای بازی با سگش

درباره ترزا مری می بیشتر بدانید

ترزا مری می (Theresa May) در اول اکتبر ۱۹۵۶ به دنیا آمد. او در منطقه ایست بورن متولد شد
و در کالج سنت هوف آکسفورد در رشته جغرافی تحصیل کرد.
ترزا می برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ به عضویت در پارلمان بریتانیا انتخاب و در سال ۲۰۰۲ به عنوان رئیس حزب محافظه کار منصوب شد.

او در کابینه سایه ویلیام هیگ، یین دانکن اسمیت و مایکل هوارد و دیوید کامرون در مناصب مختلفی از جمله وزیر سایه کار و بازنشستگی و رهبر در سایه مجلس عوام فعالیت کرده است.ترزا می دختر “زیدی مری” و هوبرت برایزر و پدرش از روحانیون کلیسای انگلیس بوده است.با رسیدن دیوید کامرون به نخست وزیری بریتانیا در ۲۰۱۰، ترزا می به عنوان وزیر کشور و وزیر زنان و برابری‌ها مشغول به کار شد ولی در سال ۲۰۱۲ میلادی وزارت زنان و برابری را به ماریا میلر واگذار کرد.

و بالاخره در جولای ۲۰۱۶ دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا از آغاز به کار ترزا می، نخست وزیر جدید این کشور خبر داد. این خبر تنها ساعاتی پس از آن منتشر شد که آندریا لدسام، یکی از دو نامزد رهبری حزب محافظه کار از ادامه این رقابت انصراف داد.به این ترتیت ترزا می، وزیر کشور دوره زمامداری کامرون جانشین دیوید کامرون در مقام رهبری حزب محافظه کار و نخست وزیر بریتانیا شد.

عکس های جالب و دیدنی های روز دوشنبه ۲۱ اسفند

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

دستگیری یک دانشجوی معترض پس از پرتاب لنگه کفش به سمت نوازشریف
نخست وزیر سابق پاکستان در جریان یک گردهمایی در شهر لاهور

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفند

استقبال “نارندرا مودی” نخست وزیر هند از “امانوئل ماکرون” رییس جمهوری فرانسه – دهلی

دیدنی های روز دوشنبه 21 اسفندتظاهرات طلبه‌های یهودی علیه نظام سربازی اجباری در اسراییلدیدنی های روز دوشنبه 21 اسفندآراستن یک قربانی حمله اسیدی برای حضور در صحنه “شو لباس” در روز جهانی زن در شهر بمبئی هند / عکس: رویترزجزئیاتی از روز بین‌ المللی زنان

روز بین‌المللی زنان که در گذشته روزِ بین‌المللی زنانِ کارگر نامیده می‌شد،
بزرگداشتی است که هر ساله در روز ۸ مارس برگزار می‌شود.
این روز، روزِ بزرگِ برپایی جشن‌هایی برای زنان در سراسرِ جهان است. بسته به مناطق مختلف، تمرکزِ جشن بر بزرگداشت و دفاع از حقوق زنان، قدردانی، عشق به زن و برگزاری جشنی برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است. این روز در ابتدا به‌عنوانِ یک رویدادِ سیاسیِ سوسیالیستی در میانِ احزاب سوسیالیستِ آمریکا، آلمان و اروپای شرقی آغاز شد، اما پسین‌ترها در فرهنگ بسیاری از کشورها آمیخته شد.

روز بین‌المللی زنان در برخی از مناطق، رنگ و بوی سیاسی خود را از دست داده و تبدیل به مناسبتی برای مردان شده تا عشقِ خود را به زنان نشان دهند و آمیزه‌ای از روز مادر و روز ولنتاین شده است.

دیدنی های روز دوشنبه ۲۱ اسفنددیدنی های روز دوشنبه 21 اسفندعرشه ناو هواپیمابر “یو اس اس کارل وینسون” آمریکا پس از حضور در بندر دانانگ ویتنامدیدنی های روز دوشنبه 21 اسفندنمایشگاه سالانه سگ های خانگی در بیرمنگام بریتانیا

عصر ایران – العالم – همشهری آنلاین – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۲۱ اسفند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..