تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین خودروهای نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

قبل از شروع نمایشگاه ژنو هیوندایی برای تسلا رجزخوانی کرد و روی بیلبوردهایی نوشت: ایلان، نوبت توست. اولین SUV کامپکت الکتریکی اینجاست.
نمایشگاه خودرویی ژنو در سال جاری بسیار بزرگ، وسیع و هیجان‌انگیز ظاهر شده و به مخاطبان خود این امکان را داد تا بیش از هر سال با دنیای جدیدی از SUV ها آشنا شده , با برترین خودروها آشنا شوند و و بیش‌تر از همیشه به الکتریکی‌ها و پلاگین هیبریدی‌ها اعتماد کنند.

برترین خودروها

نمایشگاه ژنو آنقدر استراتژیک است که در حین برگزاری می‌تواند روی نمایشگاه دیترویت اثر گذاشته و آن را به یک رویداد کم‌اثر تبدیل کند. خودروسازان دریافته‌اند که دیترویت اثر جادویی یک نمایشگاه اروپایی را ندارد و میشیگان (ایلتی که دیترویت در آن قرار دارد) جای خوبی برای فروش خودروهای خارجی به شمار نمی‌آید. این مسئله برای خودروسازان بزرگ آنقدر حیاتی است که برندی مانند مرسدس بیش از یک میلیون دلار هزینه کرد تا خودروی کلاس G خود را به در ژنو به نمایش درآورد و در دیترویت ۲۰۱۹ دوباره آن را در معرض دید عموم قرار دهد.

برترین خودروهانمایشگاه خودرویی ژنو

ژنو امسال به خودروسازان آلمانی بهای خوبی داد. به وضوح شاهدیم کمپانی‌‌‌ بی‌ام‌‌و در تلاش است تا خود را به سطوح بالاتر برساند. قیمت خودروهای این کمپانی بدون گزینه‌های اضافی حدود ۱۰۰ هزار دلار بوده که این موضوع حکایت از آماده شدن ب‌ام‌و برای رقابت با خودروهای فوق‌لوکسی مانند بنتلی و استون مارتین دارد. ب‌ام‌و در این راه تنها نیست و ما اقدامات مشابهی را در خودروسازی‌هایی مانند آئودی، کادیلاک و لکسوس می‌بینیم. ب‌ام‌و در طول سال‌ها سری ۶ خودروهایش را ارتقاء داده و آن را به یک مدل سری ۸ رساند تا لاین تولیدی غیر سدان‌هایش را رونق بخشد و اینک ما شاهد برجسته‌ترین خط تولید این کمپانی باواریایی هستیم.

برترین خودروها در نمایشگاه امسال

در این نمایشگاه هیوندایی نیز دست به اقدام جالبی زد و طیف گسترد‌ه‌ای از محصولات خود (از مدل مفهومی لی‌فیل روژ تا SUV میدسایز سانتافه) را به نمایش درآورد. سانتافه هیوندایی به استانداردهای ایمنی مانند شناسایی نقاط کور مجهز است. در غرفه این خودروساز کره‌ای تماشای کنای الکتریکی و نسل دوم نکسو با کارکرد سوخت سلولی نیز خالی از لطف نیست. در این بخش می‌توانید به بررسی برخی از برترین‌های ژنو بپردازید که به دلیل جذابیت کانسپت‌های بزرگ کمتر شناخته شده‌اند.

برترین خودروهابرترین‌های ژنو

حضور سوبارو در نمایشگاه ژنو امیدی است برای کم‌ کردن این انتظار. مدل تورر آخرین کانسپت ویزیو است که با بدنه‌ استیشن و خطوط جسور و رگه‌های فیبرکربنی در ژنو حاضر شده است. سوبارو قصد دارد به خودروهای ۲۰۲۰ خود قابلیت خودرانی را اضافه کند. ما در خودروهای آتی این خودروسازی تکنولوژی‌های کمکی بصری، رادار،سامانه ناوبری مجهز به GPS پردقت را خواهیم دید. احتمالا سوبارو در این خودروها به جای استفاده از دوربین‌ها، رادارها را ترجیح خواهد داد.

برترین خودروهامرسدس بنز کلاس A

مرسدس بنز کلاس A سرانجام به آمریکا رسید. البته نسخه سدان آن. مسئله‌ای که شاید به مذاق مشتریان یکی از بزرگترین بازارهای جهان خوش نیاید. چرا که نسخه هاچ‌بک این خودرو بسیار جذاب تر از آب درآمده و بیشتر به یک کراس شبیه است. نسخه‌های ۲ لیتری ۲۲۱ اسب‌بخاری این خودرو به زودی در آمریکا به فروش می رسد و مدل‌های ۴۰۰ اسب‌بخاری AMG نیز در نوبت ورود به این کشور هستند.

برترین خودروها که در نمایشگاه کمتر دیده شدندبرترین خودروهاآئودی A6 جدید

آئودی A6 جدید “فورویل” شده‌اند. گردش چرخ‌های عقب سریع‌تر بوده و بسیار نرم‌تر به تغییر بین خطوط می‌پردازد. بر اساس گفته‌ها‌ی تیم مهندسی آئودی، شعاع پیچ A6 جدید ۱.۱ متر کم‌تر شده است و حالا به ۱۱.۱ متر فضا برای پیچیدن و دور زدن کامل نیاز دارد. آئودی A6 مدل ۲۰۱۹ با دو پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر V شکل توربوشارژ و یک مدل دیزل ۳ لیتری سوپرشارژ در بازار اروپا عرضه خواهد شد. ما همچنین شاهد یک کاکپیت مجازی و یک نسخه فیزیکی درون کابین خودرو هستیم.

پل‌استار۱ پلاگین ولوو، برد خوبی را در میان خودروهای این کلاس دارد. این خودرو با دو موتور الکتریکی و باتری‌هایش می‌تواند مسافتی حدود ۱۵۰ کیلومتر را طی کند. برند پرفورمنس خودرو با تمرکز بر فناوری و توسعه الکتریکی ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ می‌توانید یک مدل از این خودرو را به صورت آنلاین سفارش دهید.

برترین خودروهالکسوس جدید UX

لکسوس قصد دارد در مسابقه SUV های متوسط و کوچک دیده شود و مقامی کسب کند، پس چرا یک سابکامپکت مینیمال را به جهان عرضه نکند؟ لکسوس جدید UX حدود ۱۷۷ اینچ طول دارد و تنها ۶ اینچ از لکسوس NX کوتاهتر است. در کنار موتور ۴ سیلندر ۱۶۸ اسب‌بخاری‌اش یک گزینه هیبریدی هم دارد. حدود ۴۰ هزار دلار قیمت دارد و احتمالا در اواخر امسال به فروش خواهد رفت. این خودرو به جلوپنجره دوکی مشبک نیز مجهز شده است.

رونمایی از برترین خودروها در سال ۲۰۱۸برترین خودروهااولین SUV کامپکت الکتریکی

هیوندایی سریعا با کونای کوچکش معروف شد. طول این خودرو ۱۶۶ اینچ است و در
دومدل الکتریکی ارائه می‌شود. اولی توان حرکت ۳۰۰ کیلومتر را دارد و ۳۹٫۲ کیووات ساعت
باتری مصرف می‌کند و دیگری ۴۷۰ کیلومتر را با یک بار شارژ می‌پیماید. قبل از شروع نمایشگاه ژنو
هیوندایی برای تسلا کری خوانی کرد و روی بیلبوردهایی نوشت: ایلان، نوبت توست.
اولین SUV کامپکت الکتریکی اینجاست.

با نسل جدید آئودی A6 بیشتر آشنا شوید

برترین خودروهاA6 جدید

A6 جدید مانند تمامی ساخته‌های آئودی استایلی شیک با خطوط شارپ و لبه‌های تیز دارد
و تقریباً مشابه همان چیزی است که انتظار داشتیم. البته ممکن است A6 جدید در ظاهر چندان متفاوت
با نسل قبلی به نظر نرسد اما با نگاهی دقیق‌تر به این سدان پریمیوم جدید، تفاوت‌های آن آشکار می‌شود.

نمای جلویی نسل جدید A6 تا حد زیادی به نسل جدید مدل پرچم‌دار A8، مدل کوپهٔ A7 و
مدل کوچک‌تر A4 شباهت دارد. در اینجا بیش از همه جلوپنجرهٔ شش‌گوشهٔ بزرگ آئودی جلب‌توجه می‌کند
که بسیار به A7 شبیه بوده و با ورودی‌های هوای بزرگ و چراغ‌های زاویه‌دار احاطه شده است.
چراغ‌های جلوی نسل جدید A6 در سه مدل مختلف ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها، چراغ‌های LED
ماتریکس با دی‌لایت‌های چند شاخه است. این نوع چراغ‌ها صرفاً در بالاترین تیپ خودرو ارائه می‌گردد.

برترین خودروهانسل جدید A6

A6 جدید همچنین به صندلی‌های جدیدی هم مجهز شده که در جلو دارای گرم‌کن، تهویه
و ماساژور هستند. علاوه بر این، آئودی برای نسل جدید A6 آپشن‌های فراوان دیگری را هم
در نظر گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سانروف پانوراما، سیستم صوتی پریمیوم Bang & Olufsen
و پکیج سفارشی کیفیت هوا اشاره کرد که آخری یونیزر و پخش‌کنندۀ عطر را به سیستم تهویهٔ خودرو
اضافه می‌کند. همچنین دو پکیج نورپردازی داخلی مختلف هم برای A6 در نظر گرفته شده است.

عصر ایران و پدال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین خودروهای نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..