تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع کردن دست؛ مجازات تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی+عکس

مردی که دست فرزندش را به خاطر شیطنت قطع کرد!+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مرد 43 ساله هندی  به نام محمد قیوم قریشی متوجه شیطنت هایی از سوی خالد پسر 18 ساله اش شد. او پی برد که پسرش در گوشی همراه خود فیلم های غیر اخلاقی دارد و ساعت‌ها به تماشای آنها می نشیند بنابراین دست به اقدامی زد که فرزندش از این ماجرا عبرت بگیرد.

این مرد هنگامی که قصد داشت پسرش را از تماشای فیلم های غیر اخلاقی منع کند جر و بحثش با او بالا گرفت به طوری که کنترل خود را از دست داد و دست فرزندش را با چاقوی قصابی قطع کرد.

اکنون خالد در بیمارستان بستری است و معلوم نیست که پیوند قسمت قطع شده با موفقیت نتیجه بدهد یا نه.

قطع کردن دست؛ مجازات تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی+عکس

انتهای پیام/

قطع شدن دست پسر جوان به خاطر تماشای فیلم های غیر اخلاقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع کردن دست؛ مجازات تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..