تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از چه بانک هایی می توانیم اسکناس نو بگیریم؟

متقاضیان می‌توانند از امروز(دوشنبه) همزمان با ۲۱ اسفندماه برای دریافت اسکناس نو به شعب منتخب ۱۰ بانک مراجعه کنند.

توزیع اسکناس نو در بانک ها از 21 اسفند

به روال سال‌های قبل در آستانه نوروز بانک مرکزی نسبت به توزیع اسکناس نو اقدام می‌کند. بر این اساس قرار است اسکناس‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی توزیع شود. معمولا روال این گونه است که متقاضی با مراجعه به شعب بانک‌ها از هر یک از این نوع اسکناس می‌تواند یک بسته ۱۰۰ برگی دریافت کند.

پارسیان، رفاه کارگران، سینا، پست‌بانک، گردشگری، سپه، اقتصاد نوین، ملت، صادرات و ملی بانک‌هایی هستند که در شعب منتخب آنها اسکناس نو در تهران و سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود و این روند تا ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

در خصوص تعداد شعب نیز در تهران ۷۰ شعبه بانک‌های منتخب مسئولیت توزیع اسکناس را بر عهده دارند و در خصوص نحوه توزیع در سایر استان‌ها نیز با هماهنگی ناظران پولی و از طریق روابط عمومی بانک‌های عامل تعیین شده در هر استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

در کنار توزیع اسکناس نو، بانک مرکزی اعلام کرده که اسکناس‌ ۱۰ هزار تومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی به اندازه کافی در خودپرداز بانک‌ها قرار داشته و مردم می‌توانند نیاز خود به آنها را تامین کنند.

شعب منتخب بانک‌ها برای توزیع اسکناس نو در تهران

شعب منتخب بانک‌ها برای توزیع اسکناس نو در تهران

شعب منتخب بانک‌ها برای توزیع اسکناس نو در تهران

شعب منتخب بانک‌ها برای توزیع اسکناس نو در تهران

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از چه بانک هایی می توانیم اسکناس نو بگیریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..