تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | فیلم کوتاه ایلان ماسک در اینستاگرام: داستان فالکن‌هوی

فیلم | فیلم کوتاه ایلان ماسک در اینستاگرام: داستان فالکن‌هوی

دانش > فناوری - ایلان ماسک، رئیس شرکت اسپیس‌ایکس که ماه گذشته در نمایشی باشکوه، یکی از خودروهای تسلا رودستر را سوار بر قدرتمندترین موشک جهان به اعماق فضا فرستاد، فیلم کوتاهی از روند پرتاب این موشک را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایسنا، «ایلان ماسک»، بنیان‌گذار شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و خودروسازی تسلا که از معروف‌ترین کارآفرینان دنیای امروز به شمار می‌رود، چندی پیش قول ساخت و انتشار فیلمی کوتاه را از پروسه پرتاب موشک فالکون‌هوی داده بود؛ امروز، به این وعده خود جامه عمل پوشانید و فیلمی را در دو بخش، در حساب کاربری اینستاگرام خود با نام «فالکون‌هوی و استارمن» منتشر کرد.

البته این فیلم کوتاه، ترکیبی از تصاویر ارسالی کاربران و فیلم‌برداران اسپیس‌ایکس است و نباید انتظار نماهای تخصصی و دقیق داشته باشید. ایلان ماسک، تمام فیلم را با آواز «زندگی در مریخ» همراه کرده است، همان آهنگی که هنگام پرتاب تسلا رودستر در حال پخش بود.

۵۴۵۴

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | فیلم کوتاه ایلان ماسک در اینستاگرام: داستان فالکن‌هوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..