تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید عید خود را با رعایت نکات امنیتی انجام دهید

خرید عید خود را با رعایت نکات امنیتی انجام دهیدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: عده‌ای سودجو با طراحی فروشگاه‌های جعلی و یا مشابه سایت اصلی اقدام به کلاهبرداری از خریداران آنلاین نموده و پس از دریافت وجه کالایی ارسال نکرده و پاسخگو نخواهند بود.

وی افزود: برای حفظ اطلاعات حساب و جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری کاربران باید نکات امنیتی را رعایت نمایند تا در دام مجرمین سایبری گرفتار نشوند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه "خریدهای اینترنتی خود را از فروشگاه‌های مطمئن انجام دهید" به کاربران توصیه کرد: برنامههای همراه فراهم کننده خدمات پرداخت را تنها از مراجع معتبر بارگیری، نصب و استفاده کنید و کارت و رمز کارت خود را تا آنجا که می‌شود، در اختیار دیگران قرار ندهید.

به گفته وی هنگام انجام خرید اینترنتی، پیش از وارد کردن اطلاعات کارت، از اینکه به «درگاه پرداخت اینترنتی»معتبر هدایت شده‌اید، باید اطمینان حاصل کنید.

این مقام مسئول افزود: از ابزارهای شخصی امن برای انجام تراکنش‌‌های بانکی استفاده کنید و مطمئن شوید که ابزارهای شخصی (تلفن همراه، تبلت، رایانه شخصی و غیره) مورد استفاده در تراکنش‌‌های بانکی از امنیت کافی برخوردار باشند.

سرهنگ کریمی گفت: هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا پایانه فروش، از عدم وجود تغییرات/دستکاری یا نصب تجهیزات اضافی غیرمجاز در بخش‏‌های مختلف آن اطمینان حاصل کنید.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: درصورتی‌که از اینترنت WiFi اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و ... استفاده می‌کنید، تا آنجا که می‌توانید تراکنش مالی یا خرید اینترنتی انجام ندهید و با استفاده از آن به برنامه‌های همراه بانک و اینترنت بانک خود وصل نشوید.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه "‌از امنیت رمزهای خود اطمینان یابید‌"، گفت: توصیه می‌شود رمز اول و دوم کارت را به صورت دوره‌ای تغییر دهید. از درج اطلاعات کارت خود در کانال‌ها، گروه‌‌ها و صفحات شبکه اجتماعی که توسط بانک یا شاپرک تایید نشده باشند، خودداری فرمایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید عید خود را با رعایت نکات امنیتی انجام دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..