تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ هفت با مجری جدید می‌آید

مدير شبكه سه سيما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مذاکره صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ هفت با مجری جدید می‌آیدعلی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما، درباره پخش زنده بازی های جام جهانی روسيه، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، المپیک و بازی‌های آسیایی اندونزی مذاکراتی با شرکت فروشنده حق پخش داشته‌ایم. البته آنها رقم بالایی را پیشنهاد داده‌اند و هنوز به نتیجه قطعی در این باره نرسیده‌ایم.

وی همچنين درباره پخش سری جديد برنامه «هفت» اظهار كرد: برای پخش سری جدید برنامه هفت در سال ۹۷، جلساتی را با معاون سیما برگزار کردیم و اکنون در مرحله انتخاب مجری هستیم.

مدير شبكه سه سيما در خصوص تغيير سريال نمايشی اين شبكه در ايام نوروز گفت:‌ به هر حال، بررسی‌ها برای انتخاب سریال نوروزی شبکه سه انجام شد و نهایتاً از میان دو مجموعه «دیوار به دیوار» و «آرماندو»٬ دومی در جدول پخش نوروزی شبكه قرار گرفت.

انتهای پيام/

توضيح مدير شبكه سه سيما درباره تغيير مجموعه نمايشی نوروزی اين شبكه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ هفت با مجری جدید می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..