تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالک فنرباغچه برای تراکتور ورزشگاه می‌سازد!

به گزارش شمانیوز: عزیز ییلدیریم مالک باشگاه فنرباغچه که از انسان های بانفوذ کشور ترکیه محسوب می شود، سه شنبه صبح برای دیدار با مدیران باشگاه و تماشای دیدار تراکتورسازی و الجزیره امارات به ایران سفر می کند.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره سفر ییلدیریم به ایران و تبریز توضیحاتی را ارائه کرد. آجورلو گفت: «تقویت ارتباطات و گسترش تعاملات بین المللی از جمله اهداف جدی ما در باشگاه تراکتورسازی بوده با این وجود موانع و مشکلاتی در فصل جاری پیش آمد که مانع از تحقق بخشی از اهداف مورد نظر شد. به طور مثال در ابتدای فصل مذاکرات و ملاقاتی با مسئولین باشگاه بشیکتاش در ترکیه داشتیم اما به دلیل مشکلاتی که در این فصل وجود داشت هنوز امکان برگزاری مسابقات دوستانه بین دو باشگاه فراهم نشده است. بر همین اساس اقدامات لازم جهت سفر آقای عزیز ییلدیریم مدیر محترم باشگاه فنرباغچه به تبریز فراهم شد و ایشان به دعوت باشگاه تراکتورسازی سفری به کشورمان خواهند داشت.»

وی ادامه داد: « در این سفر نشست های مشترکی پیرامون همکاری های دوجانبه برگزار خواهند شد همچنین چندین طرح همکاری اقتصادی و ورزشی گسترده بین دو باشگاه تراکتورسازی و فنرباغچه مورد بررسی قرار می گیرد که امیدواریم نتایج اجرایی بسیار خوبی به همراه داشته باشد و شاهد خروجی مطلوب و تاثیرگذاری باشیم. ایده من ساخت استادیوم اختصاصی و یک مرکز تجاری برای تراکتورسازی است که البته باید در این موضوع حداقل مسئولان استانی کمک کنند و با ما همراهی داشته باشند.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: «حضور آقای ییلدیریم در استادیوم یادگار و تماشای بازی حساس تراکتورسازی مقابل الجزیره نیز فرصت مناسبی است تا ایشان از نزدیک بیش از پیش با جایگاه اجتماعی و میزان محبوبیت باشگاه تراکتورسازی آشنا شود. امیدواریم این حضور سرآغاز همکاری های گسترده و ارزنده ای بین دو طرف باشد و گامی موثر در مسیر حرفه ای سازی باشگاه بزرگ و پرطرفدار تراکتورسازی. ساخت یک ورزشگاه مدرن و پیشرفته از جمله اهداف ماست که در همین راستا این پیشنهاد را به آقای ییلدیریم خواهیم داد همچنین ایجاد یک مرکز تجاری اختصاصی مجموعه تراکتورسازی که می تواند ابزار بسیار مناسبی برای تقویت ارتباط هواداران با باشگاه باشد.»

آجورلو در پایان افزود: «امیدواریم مساعدت های لازم در استان هم صورت پذیرد و با همکاری مسئولان استانی بتوانیم زمینه سرمایه گذاری آقای ایلدریم و البته مشارکت دو باشگاه تراکتورسازی و فنرباغچه را فراهم سازیم.»

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالک فنرباغچه برای تراکتور ورزشگاه می‌سازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..