تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش پوست گربه در تهران!؟

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر فروش پوست گربه در یکی از فروشگاه‌های تهران را تایید کرد.

به گزارش شمانیوز: نقی میرزا کریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده در خصوص فروش پوست گربه در یکی از فروشگاه‌های تهران، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان به فروشگاه مذکوری که مظنون به فروش پوست گربه کرده بود مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی در میان‌پوست‌های فروخته‌شده تنها یک مورد مربوط به پوست گربه بوده است که این پوست گربه هم ایرانی نبوده و وارداتی است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: تخلف صورت گرفته از سوی صاحب فروشگاه ثبت و صورت‌جلسه شده است و به‌زودی گزارش این تخلف در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش پوست گربه در تهران!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..