تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنوع در بازار تبلت دست دوم

شاید چند سال قبل وقتی گران‌ترین تبلت، مدل‌های سه و یا چهار میلیونی سامسونگ بود کسی به ذهنش هم نمی‌رسید که روزی خرید و فروش تبلت دست دوم و نو آنقدر زیاد می‌شود که قیمت این بازار را به حدود 12 میلیون تومان می‌کشاند.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این قیمت در حال حاضر برای یک مدل سرفیس از برند مایکروسافت انتخاب شده‌است. سرفیس پرو 2017 با کیبورد به بازار آمد اما به خاطر وزن آن نمی‌شد گفت که این یک لپ‌تاپ است. سیرفیس پرو جای انتقاد دیگر برای خود باقی نگذاشته اما چه کسی برای داشتن سوگلی مایکروسافت می‌تواند 12 میلیون تومان بپردازد؟ اگر کمی انتظاراتتان را پایین بیاورید و از سوی دیگر از سری سیرفیس خارج نشوید با قیمت‌های رویایی می‌توانید سراغ خرید و فروش تبلت دست دوم مایکروسافت بروید. در حال حاضر از نسل سیرفیس‌ها در وب‌سایت دیوار چندین مدل آگهی شده‌است. مثلا سیرفیس پرو 3 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در بازار حدود سه میلیون و 500 هزار تومان است اما در اینجا کسی آن را به قیمت دو میلیون تومان می‌فروشد.

در دیوار تنوع زیادی از محصولات تبلت مایکروسافت وجود دارد. مثلا اگر از طرفداران تبلت‌های دارای کیبورد نباشید یکی از آگهی‌ها به دردتان می‌خورد. سرفیس 3مدل A  حدود 128 گیگابایت ظرفیت دارد و قرار نیست که دیگر با یک کیبورد شما را به یاد لپ تاپ‌های سنگین و ضخیم قدیمی بیاندازد. این تبلت سال 2014 به بازار آمد و مجله تایم از آن به عنوان یکی از 25 نوآوری سال یاد کرد. در وب سایت های خرید اینترنتی قیمت این مدل برابر با سه میلیون و 340 هزار تومان بوده اما دقیقا همین مدل را فرد دیگری در دیوار آگهی کرده و آن را 300 هزار تومان می‌فروشد. علت این قیمت شگفت‌آور هم این است که باتری آن خوابیده و اگر از فروشنده مهلت تست بگیرید و آن را نشان تعمیرکار بدهید خواهید فهمید که باتری را با چه قیمتی می‌شود درست کرد.

با اینکه سازنده‌های تبلت سعی می‌کنند به سلیقه کسانی که تبلت را به شکل همان قدیم دوست دارند توجه کنند اما در روزهایی که گوشی‌های اسمارت قوی‌تر از خیلی کامپیوتر‌ها ظاهر می‌شوند، ترجیح می‌دهند قطعات تبلت خود را چیزی بین موبایل و لپ تاپ طراحی کنند: سرعت‌بالاتر از موبایل هوشمند، اندازه کوچک‌تر از لپ تاپ،  صفحه کیبورد مجزا.این‌ها عاملان موفقیت تبلت‌های امروزی شده‌اند. مثلا ایسوس فاصله زیادی تا مایکروسافت دارد اما او نیز خودش را داخل این رقابت و ترنسفورمر ها را طراحی کرده است. صفحه کیبورد نازک آن حجم و وزن زیادی به کلیت تبلت اضافه نمی‌کند. و دو اسپیکر آن باعث پخش بهتر صدا می‌شود و در نهایت هم قیمت این دردانه‌های ایسوس حدود پنج میلیون تومان است. ایسوس اگر یک نکته مثبت داشته‌باشد این است که محصولات خود را برای همه سطح توانایی مالی طراحی می‌کند برای همین تبلت‌های 700 تومانی هم وارد بازار کرده است. اگر برای بازی کودکانتان دنبال تبلتی موقتی باشید خرید و فروش تبلت دست دوم ایسوس بهترین راه مقابل رویتان است. در دیوار می‌توانید با زیر 100 هزار تومان یکی از همان مدل‌های قدیمی بازار را بخرید. شاید پردازنده آنها قوی نباشد اما اگر از پس بازی‌های ساده هم برآیند برایتان کافی است. یکی از مدل‌های پرفروش ایسوس در سری تبلت‌ها زن پد است که آنها نیز به اندازه کافی در دیوار موجودند. برای مثال یکی از آگهی‌ها ایسوس ذن‌پد اس 8اینچی بوده که در بازار حدود 900 هزار تومان قیمت دارد.این مدل 300 گرم وزن و 6 میلی‌متر ضخامت دارد و چندین نمونه با چندین قیمت از آن در دیوار آگهی شده‌است. یکی از این آگهی‌ها آن را با 600 هزار تومان می‌فروشد. فروشنده آن تاکید کرده که به هیچ عنوان تبلت را استفاده نکرده و توی کارتونش تا مدت‌ها خاک خورده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنوع در بازار تبلت دست دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..