تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه‌نویی: می‌خواهیم صعود خود را قطعی کنیم

به گزارش شمانیوز، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الوحده حاضر شد و اظهار کرد: از لحاظ روانی بازیکنانم را آماده این دیدار کرده‌ام تا بتوانیم مقابل الوحده همانند بازی قبل ظاهر شویم و این تیم را شکست دهیم. در طول هفته روی نقاط ضعفمان کار و آن‌ها را برطرف کردیم. فردا بازی حساسی پیش رو داریم و می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما این گونه بازی‌ها را به ۶ بخش تقسیم می‌کنیم. ما سه بخش این بازی‌ها را گذرانده‌ایم و سه بخش دیگر آن پیش روی ما است. الوحده را آنالیز کردیم و می‌دانیم که انسجام خوبی دارد. این تیم بازیکنان خطرناکی مخصوصا در ۵۰ متر رو به جلویش دارد. همچنین بازی رفت خودمان مقابل این تیم را هم آنالیز کردیم و به نقاط ضعفمان پی بردیم. سعی می‌کنیم این نقاط ضعف را در بازی فردا برطرف کنیم.

او درباره حساسیت بازی فردا گفت: اصلا چنین چیزی نیست که بازی آسانی را در پیش داشته باشیم. می‌دانیم الوحده بسیار قوی است. درست است که الوحده در گروه خود امتیازی نگرفته اما ما از قدرت این تیم مطلعیم و نتایج این تیم در لیگ و جام حذفی نشان دهنده این مساله است. اگر ما بتوانیم فردا از سد الوحده عبور کنیم تا حدود زیادی صعود ما مسجل خواهد شد. این تیم همیشه قابل احترام است و من با شرایط جدول کاری ندارم.

او ادامه داد: ما از نظر روحی روانی و تاکتیکی آماده‌ایم زیرا می‌دانیم این تیم با تمام قوا به میدان خواهد آمد. شاید الوحده خسته باشد اما ما حداکثر قدرت تاکتیکی خود را به کار خواهیم گرفت. ما برای هر شرایطی بازیکنان خود را از لحاظ فنی و روحی آماده کرده‌ایم.

قلعه‌نویی درباره بازیکنانی که فردا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت گفت: طبیعتا بازیکنان خارجی که داریم سطحی بالاتر از سایر بازیکنان‌مان دارند که البته الوحده نیز از این قضیه مستثنی نیست و چهار بازیکن خارجی خوب دارد. زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران بودم اسماعیل مطر که آن زمان جوان‌تر بود، به خوبی در این تیم و تیم ملی قطر می‌درخشید. بازی رفت توانستیم او را کنترل کنیم.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: یادم می‌آید زمانی که سرمربی تیم ملی بودم متسو نیز سرمربی امارات بود. ما در ابوظبی برابر هم قرار گرفتیم و تیم ملی ما ۲ بر صفر برنده شد و من به برونو متسو گفتم که تیم خوبی دارد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نظرش درباره پنجاهمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا چیست و چه پیشنهادی برای بهتر شدن این مسابقه‌ها دارد گفت: ما دو سه مشکل در لیگ قهرمانان آسیا داریم. نخستین مشکل بزرگ بودن قاره آسیا hست که البته سال به سال برنامه‌ای که برای این مسابقه‌ها چیده می‌شود در حال بهبود است. یادم می‌آید زمانی تقویم لیگ قهرمانان آسیا متناسب با لیگ‌های شرق این قاره بود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: مشکل دوم این است که دیدگاهی که در آسیا هست تنها فوتبال نیست و همین باعث می‌شود که ما از اروپا عقب بیفتیم. مثلا این که ایران و عربستان در زمین یکدیگر بازی نمی‌کنند مشکل بزرگی است که از یک دیدگاه سیاسی نشات می‌گیرد. فوتبال زیبایی‌های زیادی دارد که ما به جای آن که دنبال آن‌ها باشیم، به دنبال مسائل دیگری می‌رویم. همین سطح فکر باعث می‌شود که فوتبال آسیا عقب بماند. ما باید  فقط فوتبال بازی کنیم و به مسائل دیگر توجه نکنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه‌نویی: می‌خواهیم صعود خود را قطعی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..