تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار آپدیت اندروید 8 برای گوشی Moto Z2 Force

گوشی Moto Z2 Force شرکت موتورلا آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی Moto Z2 Force شرکت موتورلا یکی از محبوبترین گوشی‌های هوشمند این شرکت است که در جولای سال 2017 عرضه شد و فروش نسبتا خوبی نیز کسب کرد.

مدتی پیش شرکت موتورلا به دلیل استقبال خوبی که این گوشی از جانب کاربران با آن روبه‌رو شد؛ اعلام کرد بزودی آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد.

حال اپراتور Sprint بر روی شبکه ارتباطی خود آپدیتی از سیستم عامل اندروید 8 اوریو برای کاربران Moto Z2 Force قرار داده است که با کد OCX27.109.48 به عنوان یک آپدیت اصلی و تغییردهنده ورژن معرفی شده است.

در ادامه تصویری از آپدیت نرم افزاری در دسترس گوشی هوشمند Moto Z2 Force موتورلا را مشاهده می‌کنید :

گوشی Moto Z2 Force شرکت موتورلا آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کند +تصویر

انتهای پیام/

گوشی Moto Z2 Force شرکت موتورلا آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار آپدیت اندروید 8 برای گوشی Moto Z2 Force»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..