تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی از حق استیضاح در جهت باج‌خواهی سوءاستفاده می‌کنند

برخی از حق استیضاح در جهت باج‌خواهی سوءاستفاده می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به سوءاستفاده برخی از حق استیضاح در جهت باج خواهی واکنش نشان داد.

علی شکوری راد در صفحه توییتر خود نوشت:

"استیضاح حق نمایندگان است تا به نمایندگی از مردم از وزیران دولت توضیح بخواهند و آنها هم باید متواضعانه و روشنگرانه توضیح بدهند اما برخی از این حق در جهت باج‌خواهی سوءاستفاده می‌کنند. نباید به آنها باج داد بلکه باید موضوع را روشن کرد. این کار به نظارت مردم بر نمایندگان کمک می‌کند."

برخی از حق استیضاح در جهت باج‌خواهی سوءاستفاده می‌کنند

انتهای پیام/

واکنش شکوری راد به سوءاستفاده برخی از حق استیضاح در جهت باج خواهی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی از حق استیضاح در جهت باج‌خواهی سوءاستفاده می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..