تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همانطور که شما هم می دانید، شلور جین جزو آن دسته از لباس هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. تنها تغییری که در ظاهر آن رخ می دهد، مدل و رنگ آن است.

به عنوان مثال در تابستان بیشتر رنگ های روشن شلوار جین و در زمستان رنگ های تیره طرفدار دارد. اما در بهار 2018 چه مدل شلوار جینی برای آقایان مد می شود؟ اگر دوست دارید که با جدیدترین مدل های شلوار جین مردانه آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

دبل جین

دبل جین، نام خود را از جاستین تیمبرلیک الهام گرفته است. جاستین علاقه زیادی به پوشیدن لباس های جین دارد، به طوری که علاوه بر شلوار جین، بلوز یا کت جین را هم در کنار آن به تن می کند. البته پوشیدن این سبک لباس ساده نیست، زیرا با یک انتخاب غلط، به سادگی ظاهر شما کسل کننده به نظر خواهد رسید. اما اگر می خواهید به ظاهر خود تنوع دهید و طبق مد روز پیش روید، باید گاهی ریسک پذیر باشید و مدل های جدید را نیز امتحان کنید. برای پوشیدن دبل جین، شما باید هم شلوار و هم تی شرت تان را جین انتخاب کنید اما حواس تان به رنگ آن باشد. برای این که از ظاهری کسل کننده و یکدست رهایی یابید، رنگ بالاتنه را متفاوت ار رنگ شلوار انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شلوار جین تان آبی تیره است، تی شرت تان باید به رنگ آبی کمرنگ باشد یا برعکس. اگر هم شلوار و بلوزتان یک رنگ است، از یک رنگ لباس دیگر، مانند پیراهن کمک بگیرید و به ظاهرتان تنوع دهید. برای این منظور پیراهنی به رنگ سفید بهترین انتخاب خواهد بود.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸


جین خاکستری

موج جدیدی از شلوارهای جین خاکستری رنگ در راه است. بنابراین اگر از شلوارهای جین آبی خسته شده اید، حال وقت تغییر و تنوع است. طی چند سال اخیر، خبری از شلوارهای جین خاکستری نبود اما بهار امسال بار دیگر این مدل لباس توجه طراحان مد را به سمت خود جلب کرد. از آنجا که این مدل شلوار سبک اسپورت دارد، بهتر است که آن را با تی شرت یا در روزهای سرد با هودی ست کنید. البته نباید رنگ کفش تان را نادیده بگیرید. اگر می خواهید شلوار جین تان بیشتر به چشم آید، کفشی که به پا می کنید ترجیحا رنگی تیره داشته باشد.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸


جین سفید

آقایان خیلی به پوشیدن شلوار سفید تمایلی ندارند، از این جهت که خیلی زود کثیف و لک می شود و باید برای نشستن در هر مکانی مراقب باشند. اما اگر به فکر متفاوت بودن و خوش تیپی در سال جدید هستید، این مدل لباس را نیز امتحان کنید. پوشیدن شلوار سفید، نه تنها شما را با مد روز پیش می برد، بلکه به دلیل رنگ روشن اش، انتخاب مناسبی برای فصل های گرم سال نیز می باشد. از آنجا که رنگ خنثی این شلوار به سادگی با رنگ های دیگر لباس ست می شود، می توانید آن را با رنگ دلخواه تان به تن کنید. شلوار جین سفید ظاهری کلاسیک به شما می بخشد که برای میهمانی ها و مراسم رسمی نیز انتخاب خوبی خواهد بود. 

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸


شلوار جین دمپا برگردان

حتما یادتان می آید که سالها قبل شلوار جین ها را آنقدر بلند می دوختند که روی زمین کشیده می شد! اما دیگر از آن مدها خبری نیست و هر چه شلوار اندازه تر باشد، زیباتر است. یکی از مدهای بهار 2018 شلوار جین دمپا برگردان است. با این کار شما شکل متفاوتی به  ظاهرتان خواهید داد. از آنجا که تقریبا اکثر شلوار جین ها کمی بلندتر از قد پاهای ماست، به راحتی می توایند دمپای آن را برگردانید. کافی ست که لبه های شلوارتان را تا روی قوزک برگردانید، آنوقت تاثیرش را در کل ظاهرتان احساس خواهید کرد. از آنجایی که این تیپ اسپورت است، می توانید آن را با اسنیکر یا برای روزهای سرد، با بوت، ست کنید.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸


جین پاره

مدتی ست که شلوارهای جین پاره وارد بازار شده اند. بهار 2018 نیز این مدل را همچنان در پای بسیاری از آقایان خواهید دید. این مدل را هر کسی نمی پسندد، اما شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید امتحانش کنید. برای این منظور، از پوشیدن تی شرت های شلوغ به همراه این مدل شلوار خودداری کنید. به بیان دیگر، هر چه باقی لباس هایتان ساده تر باشد، بهتر است. برای آقایانی که تیپ اسپورت را می پسندند و عاشق مد و فشن هستند، این شلوار انتخاب خوبی ست.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸


شلوار جین گشاد

خیلی وقت است که از شلوارهای جین گشاد خبری نیست اما ممکن است که بهار امسال این مدل را بر پای بسیاری از آقایان ببینید. اگر چه شلوارهای گشاد در حال حاضر زیبایی شلوارهای تنگ را ندارند اما راحتی آن از فوایدی است که بسیاری از آقایان آن را می پسندند. بنابراین اگر شما هم راحتی را به زیبایی ترجیح می دهید، این مدل انتخاب خوبی برایتان است.

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸

مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل‌های شلوار جین مردانه، بهار ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..