تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)

جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)

به گزارش ایران ناز , بازیگر مشهور ایرانی به طور ناگهانی درگذشت . این بازیگر سینما و تئاتر که در فیلم سینمایی دراکولا خوش درخشید , در حین فیلمبرداری و بازی در صحنه ای از یک فیلم دچار سکته شده و به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان مجددا  سکته کرد .  لون هفتوان بازیگر ایرانی ارمنی سینما و تئاتر ایران متولد سال ۱۳۴۵ بود که در دهه ۹۰ حضورفعالی در سینما داشت و با فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر مطرح شد

زنده یاد لوون هفتوان در بیمارستان به دلیل سکته قلبی بستری بوداما در اثر سکته دوم دارفانی را وداع گفت.

فرارمز روشنایی مدیر روابط عمومی انجمن بازیگران سینمای ایران درباره جزئیات درگذشت لوون هفتوان بازیگر سینمای ایران گفت: زنده یاد در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و  تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان به ایفای نقش می‌پرداخته اما این که ایشان سر صحنه سکته کرده است یا خیر هنوز مشخص نیست.

جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)

وی ادامه داد: بر اثر سکته در بیمارستان مدرس بستری بودند اما سکته دوم حوالیساعت ۱۱ بود که دربیمارستان حضور داشتند اما با انجام عمل احیاء و تلاش پزشکان امکان بازگشتمیسر نشد و متاسفانه دار فانی را وداع گفتند.

روشنایی درباره مراسم تشییع پیکر ایشان گفت: لوون هفتوان از بازیگران اقلیت دینی هستندو قطعاً براساس شئونات ارامنه تشییع و دفن خواهد شد.ما هنوز هیچ اطلاعی از نظر خانواده ایشان نداریم .

جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)

لوون هفتوان در فیلم دراکولا

وی در خاتمه ضایعه درگذشت لوون هفتوان را از سوی انجمن بازیگران سینمای ایرانبه هنرمندان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

زنده یاد لوون هفتوان در آثار سینمایی مانند «کوپال» و «هجوم» به ایفای نقش پرداختو آخرین فیلم وی «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی بودکه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

بد نیست بدانید که لوون هفتوان عاشق تئاتر بود آلبرت بیگجانی، لون هفتوان را انسانی واقعی و به دور از حاشیه‌های سینما دانستکه طبق آنچه خودش دوست داشت زندگی می‌کرد.

این کارگردان تئاتر که از دوستان قدیمی لوون هفتوان است، در پی درگذشت این بازیگر در گفت‌و گویی بیان کرد: او وقتی به ایران برگشت (اواخر دهه ۸۰) در سینما خیلی پرکار بودو در فیلم‌های زیادی بازی کرد و معروف شد با این حال عاشق تئاتر بود و اگر می‌توانست فقط تئاتر کار می‌کرد.

بیگجانی گفت: لوون از شادترین انسان‌های دنیا بود و از تمام حاشیه‌های سینما دور ماند.

وی درباره علت مرگ این بازیگر گفت: شب گذشته (۱۸ اسفندماه) سر صحنه فیلمبرداری دچار سکته قبلی شد و البته در این اتفاق شاید اضافه وزن و آسم هم که دخیل بوده باشد.البته او با وجود این وضع هر بار هم که درباره رژیم می‌شنید می‌گفت این نوع زندگی را دوست دارد ولی رفتنش برای ما که انسانی واقعی و نازنین بود، سخت است.

نمایی از فیلم دراکولا با حضور زنده یاد لوون هفتوان

جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)

زنده یاد لوون هفتوان در کنار رضا عطاران و سیامک انصاری

لون هفتوان بازیگر ایرانی ارمنی سینما و تئاتر ایران متولد سال ۱۳۴۵ بودکه در دهه ۹۰ حضور فعالی در سینما داشت و با فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر مطرح شدو بازی‌اش در فیلم‌هایی همچون «مردی که اسب شد»، «یک دزدی عاشقانه»، «دراکولا»،«غیر مجاز»، «کوپال» و«هجوم» ادامه یافت و در جشنواره فیلم فجر امسال هم با فیلم «کار کثیف»خسرو معصومی در این رویداد حضور داشت.

او سال گذشته نمایش «بازی یالتا» را هم به صحنه برد.طبق پیگیری ایسنا، این بازیگر در آرامگاه ارامنه به خاک سپرده می‌شودولی هنوز جزئیات مراسم تشییع مشخص نشده است.

لوون هفتوان متولد ۶ فروردین ۱۳۴۵ – ۱٩ اسفند ۱٣٩۶ در محله حشمتیه تهران در خانواده‌ای ارمنی به دنیا آمد. لوون خانکلدیان هفتوان دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه ساهاکیان و متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام گذراند. سال ۱۳۶۳ در رشته هنر‌های نمایشی دانشگاه تهران پذیرفته شدو در سال ۱۳۶۹ نمایش اسب نوشته محمد چرمشیر را به عنوان پایان نامه خود در رشته بازیگری و کارگردانی به اجرا درآورد.بازی در نقش کوتاهی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی از دیگر کار‌های او در این دوران می‌باشد.

زندگی نامه لوون هفتوان

وی وقتی در سال ۱۹۹۱ برای شرکت در یک جشنواره تئاتر در ارمنستان به سر می‌بردپاسپورتش را گم کرد و نتوانست به ایران برگردد. در پی این اتفاق به مسکو رفت و فوق لیسانس خودرا در رشته کارگردانی تئاتر از آکادمی هنر‌های نمایشی روسیه دریافت کرد.

در سال ۱۳۷۴ به کانادا مهاجرت کرد و با تأسیس کمپانی تولیدات هنری”لماز”و گروه تئاتری” ریرا” در شهر تورنتو تا به امروز نمایشنامه‌های متعددی را کارگردانی و اجرا کرده که از جملهآن‌ها می‌توان به: «آهای کی اونجاست؟» (ویلیام سارویان)، «عاشق» (هارولد پینتر)«دارم خواب می‌بینم. نمی‌بینم؟» (لوئیجی پیراندلو)، «مرغ دریایی» (آنتوان چخوف)، «شاید رؤیا»(لوئیجی پیراندلو) و «یکشنبه» (هارچ تارونیان) اشاره کرد.

جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مرگ ناگهانی لوون هفتوان بازیگر ایرانی (عکس و بیوگرافی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..